Hoi! Net getest met clear blue en testlijn is nog vetter dan contolelijn(Kruis) POSITIEF dus ook met etos test positief!En 3 positieve matcare testen.. Dus..ik ben ZWANGER! Liefs Esmay
Achhh meid leukkkk echt te gek gefeliciteerd.. INSALLAH krijg ik ook zo snel mogelijk het liefst deze week zo een goede nieuws INSALLAH
Gefelciteerd, maar uhhh, waarom test je zo vroeg voor je NOD? Kan da namelijk nog alle kanten uitgaan...
Hoi! Heb eerder getest ivm ontstekingsremmers wel/niet gebruiken ivm mijn nek(chronisch)en had erge steken in onderbuik..(al een week!) Maar is nu wel duidelijk denk ik... Liefs Esmay
Nou meid geniet ervan hopelijk kan ik je snel volgens (HOPELIJK KAN IEDEREEN DIE HET WILLEN JE HEEL SNEL VOLGEN)
hoop ik ook voor iedereen!Kan echt meiden...had de afspraak zelfs al staan voor gyn(jaar bezig)en zie nu kan ik heen voor leukere dingen! Liefs Es
gefeliciteerd meid, met zoveel testen kan het niet anders dan dat je idd een bevrucht eitje hebt, maar als ik jou was zou ik toch nog een slag om de arm houden en afwachten of je menstruatie idd weblijft (zie dat je ruim voor je nod hebt getest) want in dit stadium kan het zoals mj al schreef nog alle kanten opgaan en is het nog geen garantie dat je ook daadwerkelijk zwanger bent (blijft).....33% heeft wel een bevrucht eitje maar wordt uiteindelijk toch ongesteld.... dus een voorzichtige felicitatie in ieder geval, maar behoed jezelf voor teleurstelling als straks mag blijken dat er tijdens de innesteling o.i.d. iets niet helemaal goed gegaan is en je alsnog ongesteld wordt... succes