Ik snap er helemaal niks meer van....

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Liana84, Aug 8, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Liana84

Liana84 VIP lid

Jun 11, 2014
    6,243
    1,767
    113
    Female
    Zwolle
    hallo ladies,

Ik heb even een vraagje over ovulatie testen. Ik ben alweer wat daagjes aan het testen. om 13u vandaag had ik een test gedaan van zwanger & kids. Nog niet helemaal positief, maar zit er wel aan te komen. Later op de dag nog een test gedaan van de action en die was bijna helemaal wit, was een tuurstreepje zichtbaar. De eerste test heb ik met mijn tweede urine van de dag gedaan (zag er toch nog wel redelijk geconcentreerd uit). De tweede test heb ik met mijn derde urine gedaan, maar ik heb niet overdreven veel gedronken. Welke conclusie moet ik hier uit trekken? Dat de eerste test vals positief was? Of dat die gevoeliger is?

Ik ben trouwens 18 juli gecuretteerd, is nu precies 3 weken geleden. Misschien kan ik beter eerst een menstruatie afwachten, maar wil gewoon te graag zwanger worden.

2. dorri

dorri Bekend lid

Sep 20, 2006
    916
    0
    0
    Test van de action reageert minder gevoelig.. Die geeft echt alleen bij echt positief een redelijke knaller. Ik zou dus je andere test aanhouden als leidraad! Succes!

Lfs, Dorri

3. Liana84

Liana84 VIP lid

Jun 11, 2014
    6,243
    1,767
    113
    Female
    Zwolle
    Dank je voor je reactie Dorri! Ik gebruik sinds gisteren die van Zwanger & Kids en die is dus bijna net zo donker als de controle streep. Moet ik die dan aanhouden als ik jou goed begrijp?

4. dorri

dorri Bekend lid

Sep 20, 2006
    916
    0
    0
    Ja inderdaad! Die zou ik aanhouden! Maar als je een knaller hebt gewoon lekker gezellig maken de aankomende dagen zou ik zo zeggen ;)

Succes en veel plezier! :)

Lfs, Dorri

Share This Page