hoi meiden. wie van jullie heeft die oook. ik heb al een paar dagen dat ik alleen maar droom over zwanger zijn en testen die positief zijn. en dat ik met een dike buik loop. ik snap daar niest van. en wie van jullie heeft dit ook. groetjes honey
Nou, dat snap ik wel hoor! In dromen verwerk je de dingen die je overdag bezig houden...en ik neem aan dat je actief bezig bent om zwanger te worden? En ik denk idd dat het een voorspellende droom is, want ooit zal ook jij echt zwanger zijn, liever vroeg dan laat Ik duim voor je meid, dat deze droom snel werkelijkheid wordt! Groet Snoozie
ja ik heb die dromen ook welleens gehad,leek net of ik echt zwanger was,zeg maar dat gevoel in je droom. jammer genoeg ben ik nog niet zwanger
Ik heb van de week, in de nacht dat ik ook mijn eisprong had, een hele duidelijke en heldere droom gehad over hoe onze dochter geboren werd. Ik weet nog dat ik intens gelukkig was. Ik vroeg herhaaldelijk of het wel echt was en geen droom. Een kater dus toen ik wakker werd, of zal het een voorspellende droom geweest zijn? Ik heb nog nooit eerder over baby's enzo gedroomd.
Ik heb gedroomd dat we een dochter kregen toen we net aan het proberen waren zwanger te worden. Grote desillusie als je dan wakker wordt... en afgelopen week ook weer gedroomd dat ik zwanger was. Maar tot nu toe zijn het alleen maar dromen....
Ja ik heb ook vaak gedroomd van een mooie baby precies zoals de vader alleen de werkelijkheid valt inderdaad weer zo hard als je wakker word helaas
Ik had een tijd terug gedroomd dat ik mijn pasgeboren zoontje in een draagzak had zitten. Wat een geweldig kindje was het! Helemaal gaaf, met een mooie gave getinte huid (mijn vriend is half moluks ). Gewoon helemaal perfect. Die droom ging wel snel, want de volgende dag was ie hele verhalen aan het kletsen tegen mij. Moet eerlijk zeggen dat ik wel wat traantjes moest laten toen ik wakker werd. Deels omdat het niet de werkelijkheid was, maar ook omdat ik zo dankbaar was dat ik zo'n mooie droom had gehad. Pfff ben nog steeds verliefd op dat kleintje als ik eraan denk! Verder heb ik vaak gedroomd dat ik positieve testen had, en dikke buiken. Verbazingwekkend, want deze maand heb ik nog geen 1 droom gehad over dit onderwerp... Een teken?
Ik heb vorige week ook zo'n vreemde droom gehad. Normaal kan ik m'n dromen nooit onthouden als ik wakker wordt, maar deze zal ik nooit meer vergeten. Ik weet dat ik in m'n droom net in 't begin van een zwangerschap zat en dat mijn kindje veel te vroeg geboren werd, maar er was niets mis mee. Uiteindelijk bleek een dag later dat ze mij het verkeerde kindje hadden gegeven en toen moest ik het kindje weer teruggeven... Ook ik ben van deze droom behoorlijk van slag geweest... Stom hè... Liefs, Con
Haai, Ik droomde afgelopen nacht over een positieve test , later in de droom bleek deze ongeldig, omdat ik voor mijn NOD had getest. ( hoe bedoel je verslaafd aan deze site,hihi )
Alsof de duivel ermee speelt: ik heb vannacht een droom gehad.. Dat ik net was bevallen en nog een beetje dikke buik had. Maar het ergste was dat ik helemaal geen omkijken naar mijn kindje had. Ik wist niet eens of het een meisje of een jongen was en had geen naam voor hem/haar. En nog het ergste: mijn vriend en ik vergaten elke keer 'de baby' (zo noemden we hem/haar). En dan moest we keihard lachen . Alsof ik mijn tas was vergeten. Zo zeg, ik werd zwetend wakker!
Kan het me levendig voorstellen... Toen ik nog niet bezig was me zwanger worden had ik wel heel enge dromen over baby's. dan had ik een kindje en kon het dingen die helemaal niet hoorden: praten of staan ofzo en het was ook helemaal niet lief. Sinds een jaar nu wil ik echt heel erg graag moeder worden en ik heb één keer heel realistisch gedroomd dat we een kindje hadden. In die droom had ik een heel lief klein meisje vast en ik gaf borstvoeding. Het was echt heel mooi. Van die realistische dromen raak ik altijd behoorlijk van slag als ik wakker word. Ik moet dan enorm omschakelen naar de realiteit, omdat de droom zo verschrikkelijk echt lijkt. Verder geloof ik trouwens niet in voorspellende dromen enzo. Wel dat het iets zegt over waar je je bewust of onbewust mee bezig houdt. Groetjes! Esther
Ja, ik droom al sinds jaar en dag over zwangerschap en geboorte, ook toen ik er niet mee bezig was. Dan droomde ik vaak, dat mensen mij met de nek aankeken omdat ik was bevallen, of dat ik beviel van een kindje wat niet gezond was en zelfs dat ik was bevallen van een kat. Of mijn baby was zo klein dat ik het niet meer kon vinden. Er was altijd wat en nooit kon ik gelukkig zwanger zijn of een bevalling met goede afloop hebben. Sinds mijn kinderwens aan de horizon kwam, heb ik minder zwangerschapsdromen. Ik geloof in de symboliek van dromen en kan ze vaak makkelijk verklaren voor mijzelf. Het is volgens mij puur psychologisch en je vindt de antwoorden in jezelf. (je onderbewustzijn of vanuit het Universum, of God) Ik heb vaak erg vreemde dromen en vind dan ook dat ik een levendige fantasie heb, haha) Ook onthoud ik mijn dromen goed en voel me minder uitgerust als ik mij niks meer kan herinneren. Je krijgt vaak geweldige ingevingen/ inzichten en ik schrijf ze dan ook graag op. Een goede vriendin van mij zegt haar problemen in haar slaap op te lossen. Als ze gaat slapen en ze zit met iets, dan lijkt het of ze het tijdens haar slaap tot antwoorden komt en zodra ze de volgende morgen ontwaakt, ziet ze haar oplossingen heel helder voor zich. Maar ja, zij is 43 en al vanaf haar tienerjaren gewend te mediteren, dus misschien heeft ze een stapje voor op sommigen? Ik blijf het interessant vinden (zoals je merkt kan ik doooor blijven zagen over dit onderwerp ), dus als jullie ervaringen willen delen.....ik ben een en al oor (oog). Liefs en Sweet Dreams
Ik herken het ook... Laatst maakte ik me vriend midden in de nacht wakker om hem te vertellen dat ik had gedroomd dat de test positief was in mijn dromen.. Helaas in het echt was die dus negatief. Zit dus nu in de 2de ronde..