10 oktober ben ik ongesteld geworden, vervolgens hebben wij vanaf dag 6, tot en met dag 15 geklust....ik gebruik drie verschillende apps op mijn telefoon, en die vertleden allemaal dat ik op de 20 ste mn ei zou krijgen.....maar nu vandaag de 25e heb ik volgens mij pas mn ei gekrege...mega buikpijn en steken en rugpijn....dus ik baal enorm, want we kunnen nu niet meer klussen omdat we logeetjes hebben! Volgende week moet ik ongesteld worden.....
Hey, Ja dat is balen! Maar je kunt niet altijd van die dingen uitgaan. Je ei kan ook later komen. Dit is bij mij waarschijnlijk ook het geval geweest! Als je het helemaal zeker wilt weten kun je het beste volgende maand ovulatietesten halen. En heel misschien is het juist wel gelukt en voel je je daarom zo. Succes. Groetjes, Chila
Inderdaad heel misschien is het wel een innesteling? En als jouw eigen vermoedens kloppen zal je niet volgende week maar wat later ongi worden. Anders is je LF wel erg kort?
Bedankt voor jullie reacties! Ik heb ook wel een korte cycles, van 24 dagen...zouden mijn berekeningen dan niet kloppen...hihi zo lastig allemaal Groetjes!
hey meid ben het met bouwjaar eens. als je nu een ei hebt, zou je nu nog niet over een week ongi worden. ik denk dat je mis gerekend hebt.
Balen zeg. Maar heb je normaal ook zulke klachten rond je ei? En wie weet heb je toch geluk. Sperma kan best lang leven en is het een innesteling. Ik hoop het voor je. Hou je ons op de hoogte?
Uhm tja ik weet het niet, vorige maand heb ik ook wel buikpijn gehad.maar dit is pas mijn 3e ronde voor een eerste...dus het is nog allemaal zo nieuw! Haha maar het is wel handig als ik weet wanneer ik de meeste kans heb, ik houd jullie op de hoogte! Thnx
Ik heb net even samen met.mijn man zitten rekenen, en vorige.maand had.ik ook 10 dagen voordat ik ongesteld werd deze buikpijn....dus het is mijn eisprong waarschijnlijk.....pfff maar zo ontzettend veel pijn kan niet goed.zijn toch....nu weet ik wel waar we.volgende maand rekening mee kunnen houden, en hebben we wat meer kans hihi Bedankt voor jullie reacties!