Ik snap er helemaal niks van...

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Hinti, Jul 26, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Hinti

Hinti Fanatiek lid

Dec 29, 2015
    1,463
    207
    63
    Female
    Hallo dames!

Ik ben al even niet heel actief meer op zp. Beetje afstand genomen om er niet de hele dag mee bezig te zijn maar nu heb ik toch een vraagje..

Sinds vorige maand ben ik aan het temperaturen. Mijn kaartje was toen echt idioot maar in het begin ook ziek geweest en qua tijden niet echt secuur en vaker pas als ik wat langer wakker was etc.

Dacht nu ga ik het goed doen maar het blijft bijzonder!

Wat denken jullie?? De witte bolletjes zijn niet extreem later genomen als normaal. Max 45min en de minste half uurtje.
    Ben niet ziek geweest of verkouden. De dagen van witte bolletjes wel alcohol genuttigd maar ook niet extreem of zo

Ben benieuwd

Attached Files:

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    55,019
    15,626
    113
    Nabij Utrecht
    45 min later is al teveel.
    Probeer echt op dezelfde tijden te tempen.

Temp je wel rectaal/via de billen? Ook direct na het ontwaken (dus wekker uit en direct tempen?)

3. Hinti

Hinti Fanatiek lid

Dec 29, 2015
    1,463
    207
    63
    Female
    Hoi hoi

Ja rectaal inderdaad en meteen als de wekker gaat.

Klopt dat dat idd wat laat is maar zo een extreme schommelingen?? Ik lag er ook later in als normaal. Dus evenveel slaap gehad

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    55,019
    15,626
    113
    Nabij Utrecht
    Hij is echt enorm piekerig.
    Ik zou dus nu stipt gaan meten en na een paar dagen eens kijken hoe het er dan uit ziet.

5. Hinti

Hinti Fanatiek lid

Dec 29, 2015
    1,463
    207
    63
    Female
    Ja ik vond hem ook heel bijzonder. In het begin was die al niet echt vlak terwijl toen wel netjes op zelfde tijd gemeten is.

Ik ga gewoon gezellig doormeten en kijken wat die doet

Share This Page