ik snap er helemaal niks van

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mama e en a, 15 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama e en a

13 jun 2008
    15
    0
    0
    Ha iedereen
    ik had even een vraagje is een aardig lang verhaal
    7 april ben ik bevallen (heb geen borst voeding gegeven)heb gevloeit tot
    21 mei toen een spiraal laten zetten omdat ik dacht dat mijn man geen derde meer wou (dit had hij altijd gezegt) het bleek dus dat hij toch een derde wel heel leuk toen heb ik op 19 juni hem er weer uit laten halen ook tot toen nog steeds bruin verlies
    toen tot 7 juli soms wat bruin verlies daarna niet meer op 12 juli echt heel veel slijm verloren heel taai en toen wee 2 dagen bruin verlies.
    Ik hoop dat jullie het verhaal een beetje snappen.
    Nu vraag ik me af waar al dat bruin verlies vandaan komt en dat slijm ik schok er echt een beetje van zo veel.
    hoop dat iemand hier ervaring mee heeft of mij een beetje duidelijkheid kan geven.
    alvast bedank

2. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    ik denk dat het gewoon weer een beetje op gang moet komen allemaal...het is allemaal erg kort op elkaar geweest, bevallen, spiraal erin en er weer uit.
    denk dat je gewoon even moet afwachten wanneer je weer een echte menstruatie hebt.
    succes! :)

3. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Dit kan je beter aan een vk of dokter vragen lijkt me.
    Zolang vloeien kan betekenen dat er nog een stuk placenta in je baarmoeder zit dat er niet uit wil.
    Een vriendin van mij had dat en moest er met spoed aan geopereerd worden.
    Zou dus toch even contact opnemen met iemand die er verstand van heeft.

4. mama e en a

13 jun 2008
    15
    0
    0
    ik weet dat dit kan maar dan moet je echt vloeien en bij mij is het gewoon wat bruin verlies en het is nu afgelopen dus dat zal dan ook niet kunnen dus daar ben ik niet zo bang voor

Deel Deze Pagina