Ik snap er niets meer van...help

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by lot911, Mar 27, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lot911

lot911 Actief lid

Jan 20, 2014
    100
    0
    0
    Hallo,

Ik ben helemaal de draad kwijt.. Voordat ik mijn hele verhaal ga doen, willen jullie even kijken naar mijn test?
    Is deze test positief of niet?

Alvast bedankt voor de reacties!

Attached Files:

2. MariaP86

MariaP86 Bekend lid

Dec 10, 2013
    644
    0
    16
    Ik zie wel een streep ja!
    Wat is het verhaal erachter? ;)

3. Teardrop

Teardrop Bekend lid

May 21, 2013
    569
    0
    0
    Zuid-Holland
    Zo op het eerste oog zeg ik "ja positief".
    Ben wel benieuwd naar je verhaal :)

4. pien25

pien25 Fanatiek lid

Dec 2, 2008
    1,272
    0
    0
    Ik zie wel iets, maar volgens mij heeft deze test ook wel eens indroogstreepjes.
    Ben wel benieuwd naar het verhaal erachter!

5. Ramona1982

Ramona1982 Bekend lid

Dec 26, 2013
    680
    0
    16
    nieuwegein
    ja ik zie een streepje

6. lot911

lot911 Actief lid

Jan 20, 2014
    100
    0
    0
    Ik zie hem hier dus ook vrij duidelijk maar het zit een vreemd verhaal aan vast..
    Ik had eind januari dus ook zo'n test (op nod). Paar dagen later ging ik vloeien en dacht dat het over was. In februari ook bloeding (menstruatie) gehad en deze maand weer. De menstruaties zijn wel anders, minder heftig en zonder krampen en dus niet zoals ik gewend ben.
    Om dat ik me gewoon anders dan anders voel heb ik dus toch maar getest en toen kreeg ik dus deze test.
    Ik weet echt niet wat ik er van moet denken.
    Aan de ene kant; een streep kan je alleen krijgen als er hcg in je urine zit, maar aan de andere kant; ik ben nu al 3 keer 'ongesteld' geweest en als ik wel zwanger zou zijn, lijkt mij dat de streep veel duidelijk moet zijn toch???

Ik heb de huisarts gebeld en kan morgen terecht maar voor mijn gevoel duurt het veel te lang... Ik wil graag weten waar ik aan toe ben..

7. lot911

lot911 Actief lid

Jan 20, 2014
    100
    0
    0
    Deze test (etos) heb ik voorheen wel vaker gehad maar nooit een valse streep gehad. Ze bleven dan ook echt wit

8. Pearll

Pearll Fanatiek lid

Nov 1, 2012
    1,302
    1
    0
    noord-holland
    Je bent 3 keer ongesteld geweest en je testen hadden donkerder moeten zijn zeg je, wanneer heb je voor het laatst gemeenschap gehad? Dat kan ik niet goed opmaken uit je bericht, als dit na je laatste menstruatie was kan het wel degelijk positief zijn hoor want het streepje is goed te zien.
    Toen ik stopte met de pil had ik ook een ander soort menstruatie zonder krampen.
    Heb je al een ander merk test geprobeerd?

9. lot911

lot911 Actief lid

Jan 20, 2014
    100
    0
    0

Nog geen andere test geprobeerd, heb niets meer in huis.
    Afgelopen maand kan het niet gelukt zijn, dat weet ik zeker. Hooguit wel de maand ervoor.

10. Pearll

Pearll Fanatiek lid

Nov 1, 2012
    1,302
    1
    0
    noord-holland
    Waarom in het afgelopen maand niet gelukt zijn? Heb je helemaal geen gemeenschap gehad? Als je dat wel hebt gehad zou het in theorie wel kunnen.

11. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Je zit niet toevallig inmiddels rond je eisprong? Sommige testen willen daar ook op reageren namelijk :(.

Vraag twee: je hebt de test ook keurig binnen de tijd afgelezen en de foto is ook binnen de tijd genomen?

En verder: als je naar de huisarts gaat, vraag dan om een bloedtest. De testen van de huisarts schijnen niet zo gevoelig te zijn namelijk.

Ben heel erg benieuwd! Spannend hoor!

Share This Page