Op de gewone foto zie ik helaas niks maar op de negatieve foto zie ik wel een licht streepje. Spannend
T zit zo . Ben 1x de pil vergeten savonds wel de volgende ochtend ingenomen maar voel vanalles . Ben niet ongesteld geweest in mijn stopweek moet vanavond weer beginnen . Of zou hij al meer positief moeten zijn . Als ik zwanger zou zijn is t welkom hoor
Ik zie ook niks eerlijk gezegd, ook niet als ik inzoom met mijn tablet. Van een foto in negatief zeg ik liever niks. Daar kun je geen zwangerschap mee bepalen. Dan zou je het streepje ook op het origineel moeten zien. Daarin ben ik erg nuchter. Staat ook niet in de bijsluiter: zie je het streepje niet, maak dan een foto. Zet deze in negatief. Staat daar wel een streepje, dan ben je zwanger........ Doe even een CB Digitaal die aangeeft zwanger of niet zwanger. Mocht je zwanger zijn geraakt tijdens die ene keer pil vergeten, dan zou de test nu wel duidelijk moeten zijn en niet zo'n streepje moeten geven die bijna niemand ziet, sorry.
Er zijn vrouwen genoeg die zo'n bijna onzichtbaar streepje hebben als jij met de Kruidvattest de laatste maanden en die......waren niet zwanger. Sorry. Nogmaals, doe een CB Digitaal ipv blind te varen op zo'n onzichtbaar streepje.Ik krijg de indruk dat jij al helemaal in de gloria bent namelijk. Kans is natuurlijk aanwezig aangezien je ook geen bloeding hebt gehad. Maar ik zou pas juichen bij een duidelijk zichtbaar streepje of een CB Digitaal met duidelijke tekst.
snap ik . Ik kan ook over 2 dagen nog yesten ik vibd die cb belachelijk duur namelijk. We hadden toch al besloten met de pil te stoppen aangezien mijn libido 0.0 is dus neem m vanavond niet in
test over 2 daagjes nog een x voel vanalles en heb al 2 kindjes dus weet wel een beetje wat ik voel pijnlijke borsten ijskoud misselijk hoofdpijn pijn in de baarmoeder tis frustrerend en vooral als je niet bewust bezig bent met zwanger worden .
Ik zie ook niks. Wacht nog paar daagjes en doe dan nog eentje, als die ook negatief zou zijn en nog steeds niet ongi dan ga misschien toch eens langs de ha voor bloedonderzoek.