ik was vanmorgen best nieuwschierig en dacht ik doe eens een ovulatietest. Heb het wel eens vaker gedaan paar dagen voor mn nod en toen was hij altijd spierwit je zag niks en nu zie ik een 2de rose streep.. kan ik zwanger zijn? Dat hij nu 2 streepjes geeft.. ben sinds maart gestopt met de pil dus het zou super zijn!!!
Ja je kunt licht positief testen maar besef je eugen wel dat dit niet betekend dat je niet ongesteld wordt. Sommige zwangerschappen gaan mis rond je nod. Daarom is testen voor je nod gevaarlijk. Mensen die testen na nod hebben een biochemische zwangerschap niet in de gaten en gaan ervan uit dat ze ongesteld zijn. Wil je waarschuwen verheug je niet te veel, bescherm jezelf en test niet voor je Nod.. Als blijkt dat t miet goed gegaan is en je dus ongesteld bent kun je beter van niks geweten hebben. Hoop natuurlijk dat je ern goede zwangerschap tegemoet gaat! Correctie lees nu pas dat je een ovulatie test gedaan hebt. Bovenstaande tekst is dan nvt. Bij geeft een ovulatietest altijd een lichtroze streepje omdat er altijd wel wat lh hormoon in je urine zit. Dit wil niks zeggen..