Goeiemorgen iedereen! Ik heb een vraagje, het is 7 dagen voor mijn menstruatie eigenlijk zou moeten komen, nou begon ik gister middag al met een heel klein beetje bloedverlies, heel heel donker rood.. bijna zwart naar mijn gevoel. Ik heb nog eerder zo vroeg voor mijn menstruatie bloed verloren, wat houd het in? Laatste sexuele gemeenschap is nu zo een beetje 8 dagen geleden.. heb altijd een nette NOD! Van 28 dagen. Ik heb al wat gezocht op internet en kwam daar uit op innestelingsfase, snapte dat niet echt.. dat zou je hebben na ongeveer 7 tot 12 dagen hebben na de sexuele gemeenschap. En wanneer zou ik eventueel een test kunnen doen, nu al? Ik hoop dat jullie mij een beetje kunnen helpen ! 💋Michelle
Ben je bezig met zwanger worden (heb je onbeschermde seks gehad)? Ik ben een beetje in de war door je 'Help'.
Het was indd onveilig maar ben niet bewust bezig met zwanger worden, maar omdat dit mij nog nooit is gebeurd en ik over Innestelingsfase heb gelezen ik niet weet wat ik moet en wanneer ik nou zou kunnen testen.. (Echt nog nooit gebeurd te vroeg ongesteld, netjes altijd de zelfde datum) Heel erg bedankt voor uw snelle reactie!
Was het veel bloed, lijkt het op een normale menstruatie? Ik zou gewoon deze week eens afwachten en dan over een week eens een testje doen. Het is nu sowieso nog te vroeg voor een test.
Ik heb altijd heel netjes vloeirooie bloedverlies, maar dit is heel erg donker, paars/donker bruin. En nee niet veel alleen bij het afvegen! Een hele aparte kleur, voor mijn gevoel erg vies ook, heb nog nooit zo een kleur bij een van mijn menstruaties gehad, dus dat word dan inderdaad afwachten, ik hoor Aankomende vrijdag ongesteld te worden, dan zou ik eventueel ook een testje op vrijdag ochtend kunnen doen?
Maar zou het eventueel wel Innestelingsbloed kunnen wezen? Na aanleiding dat het indd ongeveer 7 tot 12 dagen na de sexuele gemeenschap plaats vind?
Ik heb tussen mijn menstruaties soms ook ineens wat bloedverlies. Dan kan van allerlei oorzaken hebben. Ik zou over een week ofzo een test doen
Oew ik weet het niet, bij mij was het een innesteling (twee keer gebeurd) 1e keer miskraam. Het nadeel is dat je inderdaad moet afwachten. Er moet voldoende hormoon zijn aangemaakt om dit terug te zien op de test. En hoe drukker je maakt, hoe meer je kans loopt om je normale menstruatie door stress "uit te stellen" Succes in ieder geval!