Wel of geen windscherm?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door jessy77, 16 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Hallo,

Aangezien mijn auto voor de APK-keuring weggebracht is, moet ik Jaslynn morgen op de fiets van het KDV ophalen.
    Helemaal niet erg, vind het juist leuk aangezien dit de 1e echte keer is dat we samen op de fiets zitten.
    Wat ik me nu alleen afvraag is, heb ik nu nog met dit weer een windscherm nodig (wat er dus niet opzit) of is het wel ok om zonder te fietsen?

Kan iemand mij advieseren?

Bedankt!

Groetjes Jessy

2. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    hangt heel erg van je kindje af.
    op zich is het lekker weer, waait het meestal niet zo hard, maar Sven heeft bijv. een hekel aan wind in z'n neus, dus hier altijd een windscherm.
    ik denk niet dat ik em er apart op zou zetten als ik jou was

3. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

Ik gebruik m wel nog; het waait soms toch harder dan je denkt. Zo krijgt ze ook geen vliegjes oid makkelijk in haar oogjes / mond.

4. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Mijn dochter haat het windscherm! Als hij erop niet opzit vindt ze fietsen geweldig anders is ze boos. Ik zou gewoon zonder fietsen met beestjes valt het nu ook nog wel mee hoor!

5. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.818
    3.344
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Als je er geen hebt, zou ik het een keer proberen zonder, maar ik zou zelf denken dat je toch behoorlijk wat wind 'vangt' doordat je al fietst en het is momenteel een erg frisse wind. Dus als je er wel 1 had, zou ik zeker zeggen: Zet erop, maar aangezien je er (nog) geen hebt en het morgen al is... Zou ik het 1x aankijken denk ik.

6. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

28 sep 2006
    2.574
    4
    38
    Midden van NL
    Je kan best een keer zonder, maar ik zou er wel een aanschaffen ivm harde wind en beestjes.

7. soovi

soovi Fanatiek lid

1 nov 2007
    2.465
    582
    113
    Ik ga iedere dag met de fiets met mijn zoontje. (nou ja iedere keer als hij naar het kinderdagverblijf gaat) Ik ga dan met de fiets naar het station (met windscherm) en dan met de trein en dan heb ik op het andere station een fiets staan en deze heeft geen windscherm omdat de fiets dan niet makkelijk in de fietsenstalling pas en ik zeker weet dat het windscherm dan kapot zal gaan. Alleen als er echt van die striemende regen is, is het echt een probleem. Verder gaat het eigenlijk heel goed. Op het moment vind ik het zelfs fijner dan met omdat hij er altijd aan gaat trekken.

8. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Bedankt voor de reacties!

Vandaag dus toch maar zonder windscherm gefietst en moet zeggen, ging hartstikke goed, maar dat kwam omdat we echt geluk hebben gehad met het weer! Lekker windstil, alleen maar een zacht briesje van het fietsen maar dat vond ze heerlijk!

Wel ga ik er morgen eentje halen voor het geval dat, lijkt me wel handig om dit sowieso te hebben!

Nogmaals bedankt voor het meedenken!

Groetjes,
    Jessy

Deel Deze Pagina