Ik snap er niets meer van! Wie weet wat dit is?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by raspberry, Apr 14, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. raspberry

raspberry Niet meer actief

Tja, ik blijf dus ook twijfelen over die tandjes... kaakjes gaan wel steeds harder voelen, dus het zal er binnenkort wel eens van gaan komen. Nouja, we zien wel. Ze zijn iig wel duidelijk even oud, ;) onze beebs.
    De nachten gaan sinds gisternacht goed! Woensdag moest ik om 4 uur weg om te gaan werken, had Thirza om 3 uur nog gedronken en wilde pas om 7 uur een klein beetje drinken bij papa, (50 cc, ze zal wel gedacht hebben: Ja, straks tover je mama tevoorschijn en dan zit mijn buik al vol, dat gaan we niet doen!) Om half 9 weer 50 cc, en om 9 uur nog wakker, maar toen kwam ik dus thuis en heeft ze nog even volop gedronken bij mij. En vervolgens heeft ze tot half 5 liggen slapen!!!! Haha, helemaal geweldig, ik heb dus die nacht ook van half 11 tot half 5 geslapen! En vannacht dus weer: om 10 uur werd ze wakker voor een voeding, (had de laatste om 6 uur gehad), en doorgeslapen tot 4 uur! Benieuwd dus of het zo blijft!

Het gaat hier nu echt helemaal weer rustig en normaal, (op de nieuwe tijden van slapen en drinken na: slapen ineens langer ertussen en drinken dus ook: soms dus ineens 5 uur tussen de voedingen (0verdag he?)). Dat is dus gekomen nadat ze een aantal dagen heeft liggen miepen, dus wie weet gaat K dat ook doen, :)

2. raspberry

O, by the way: ook zo grappig: ze werd 3 kwartier geleden wakker, ging liggen speklen. Toen werd het weer een kwartiertje stil, toen weer wakker en spelen, nu weer stil... Ze is om 9 uur op bed gegaan en heeft dus 5 kwartier geslapen, en nu dus al 3 kwartier wat op en af, maar zonder enig gejengel.... dat was dus een week geleden ook niet mogelijk: na 10 minuten spelen wilde ze dan uit bed. Nu ze zich niet meldt verder, laat ik haar nog even lekker....
    benieuwd trouwens hoe ze straks in bed ligt, :) Woensdag trof ik haar op een gegeven moment 180 graden gedraaid aan, met haar voetjes op de kop van de giraffe die over haar bedje hangt. En bij een volgend slaapje had ze de kop in haar armpjes getrokken en lag ze bij het wakker worden hele verhalen tegen dat beest te houden, :)

3. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

heerlijk!! haha en dat overdwars in bed is hier ook helemaal aan de orde... op zijn buik bovenin zijn bed vind ik hem regelmatig.. of helemaal dwars in bed idd hahaha

4. raspberry

Ja, lachen he? Bij de gastouder was ze al aan het kijken wat er gebeurde als ze haar voetjes tussen de spijlen door steekt... Tja, dan hang je in het luchtledige he?
    Ze lag dus idd 180 graden gedraaid weer, toddelap te pakken gekregen die in de hoek van het bedje lag, dus die had ze onder de arm, met een puntje ervan samen met haar duim in de mond en ondertussen hele verhalen kletsend tegen de giraffe. Wel lekker hoor, dat ze niet meer huilend wakker wordt, (bijna niet meer). Ze begon op een gegeven moment zo te kletsen, met geluiden die wel erg begonnen te lijken op: Mama! dat ik dacht: OK, tijd om eruit te komen, :)

Share This Page