Ik snap er niets meer van...!

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Daphne1002, Apr 16, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Daphne1002

Daphne1002 Bekend lid

Mar 17, 2009
    848
    454
    63
    Okey, mijn verhaal in het kort.

Afgelopen maandag heb ik positief getest met een casette van de KV. Zie ook mijn album. Afgelopen dinsdag heb ik duidelijk positief getest met een test van de CB digitaal met zwangerschapsindicator.

Toen heb ik gebeld naar de HA voor het maken van een afspraak. Vanmorgen ben ik daar geweest en toen moest ik ook een test doen. Daarop was slechts een heel lichte streep te zien. Ze kon me niet zeggen hoe het nou zat... de positieve test van CB moest ik even naast me neer leggen en volgende week mag ik weer komen.

Goed, nu heb ik vanmiddag zelf nog getest met casette van de KV. Dit kwam eruit:

Een streep is toch een streep...? Ik voel me ontzettend onzeker nu... :(

2. kira1985

kira1985 Niet meer actief

Hey meid, wat vervelend die onzekerheid he (zit er zelf ook midden in)

Maar ik vind je test echt wel positief hoor! Misschien dat de testen van HA minder gevoelig zijn.
    Waarom wilde de HA nog een keer testen als ik vragen mag?

Groetjes

3. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Volgens mij hartstikke zwanger! Volgende week gewoon een hele dikke streep bij de ha!!
    Gefeliciteerd!!

4. jesje08

jesje08 Niet meer actief

weet precies hoe je je voelt,ik had 3 posi testen thuis en die bij de ha was nega...en na 5 minuten posi maar daar mocht ik niet naar kijken zei ie want dat was na de 3 minuten.
    ondertussen ben ik nog geen stap verder..

5. Daphne1002

Daphne1002 Bekend lid

Mar 17, 2009
    848
    454
    63
    Geen idee... ik zei dat ik het bijna niet kon geloven en toen stelde ze voor om nog een test te doen. Nou ja, prima. Dacht ik. Je zag wel een lichte streep, maar die vond ze niet duidelijk genoeg om te kunnen zeggen dat ik echt zwanger ben. Ze dacht idd dat die van haar misschien minder gevoelig was als die van de KV en de CB.

Zoals je op mijn foto kunt zien, test ik met die van de KV wel duidelijk genoeg. Althans.. dat zou je toch denken.

6. Daphne1002

Daphne1002 Bekend lid

Mar 17, 2009
    848
    454
    63
    Wanneer mag jij terug komen dan..? En met welke tetst had jij getest?

7. jesje08

jesje08 Niet meer actief

ik heb eerst met testpoint,die was positief,toen met cb+ ,negatief,toen met kv 2 voor 5euro,ook weer positief,toen naar de dokter,eerst nega,toen positief!
    ik moest het nog maar een week aankijken,ben nu een week verder en de digitale test van cb zegt niet zwanger..en ik heb getest met testjezelf testen en ook die waren negatief..maar voel me zo zwanger als wat!
    snap er ook echt geen hol meer van!
    had zelfs al bijna afspraak gemaakt voor een termijnecho!

dus ik wet nu nog niet hoe of wat.heel vervelend mwant de kwalen liegen niet.

Share This Page