Dorst!!

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by SuusW, Jun 20, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. SuusW

SuusW Actief lid

May 5, 2010
    247
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik ben a.s. vrijdag uitgerekend ben inmiddels wel gewend aan alle kwaaltjes zoals maagzuur, veel plassen, veel wakker zijn (nu dus ook...) enz enz. Maar ik wil toch nog even iets checken, ik heb 's nachts dus echt zo'n ongelooflijke dorst. Ik heb net 3 glazen roosvicee op en kan nog wel een glas op... is dit normaal? Mijn bloeddruk is steeds in orde, kindje wordt wel op een pond of 8 geschat maar zelf denk ik op zich niet aan zwangerschapsdiabetes, of kan zoiets heel snel op komen zetten?

Ook voel ik een aambei zitten die ik heb overgehouden aan de eerste bevalling. Ik heb er nog niet echt last van, maar is het handig om er nog iets aan te doen ivm de a.s. bevalling?

Ik hoor het graag nog even, alvast bedankt!

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

Dec 2, 2005
    11,590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

drink maar zoveel je wilt, liever water dan heel veel vruchtensap, daar zit zoveel suiker in. Als je dorst blijft houden zou ik het wel even aankaarten ja, bij je verloskundige of arts.
    Een aambei is vervelend maar daar kun je nu niets aan doen. Gaat waarschijnlijk pas weg na je bevalling.

Mirjam

Share This Page