Ik snap er niets meer van...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Susannee, 5 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jolien2

Jolien2 Bekend lid

22 jul 2011
    652
    1
    0
    NULL
    NULL
    Wat heftig zeg.... Maar wel fijn dat je goed contact had met de gyn. Dat scheelt voor nu, dat je haar/hem misschien eerder kunt contacten?

Ik ben in januari 2011 gestopt met de pil en pas in juni voor het eerst ongesteld geworden... Nu 7 weken geleden, misschien is mn cyclus gewoon lang dat kan ook zei de ha ook. Maar ik voel dat mn lijf wel anders is dan 'normaal' maarja.... afwachten is t enige wat ik nu kan doen. Volgens de ha is de verwachting niet dat ik nu weer een aantal maanden niet ongesteld wordt, het is op gang zegt ze...

2. Susannee

Susannee Lid

19 mei 2011
    22
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje dat lijkt mij ook frustrerend dat je na zo`n lange tijd weer ongesteld werd. Ik hoop voor je dat je óf zwanger bent óf snel weer ongesteld word. Zo lang wachten op een menstruatie is ook niet fijn!

Had je toen je in Juni weer voor het eerst ongesteld werd geen last van de symptonen? Toen ik gestopt was met de pil kreeg ik namelijk erg veel last van pijnlijke borsten...

3. Jolien2

Jolien2 Bekend lid

22 jul 2011
    652
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ja, dat is ook super irritant. Ik had geen klachten de vorige keer, zo ineens ongesteld... Zonder enig voorteken....
    Nu last van mn onderbuik nog steeds, moe en een wat opgezette onderbuik? Ik wacht tot vrijdag zowiezo met nog een keer testen....

Jij nog contact gehad met de ha?

4. Susannee

Susannee Lid

19 mei 2011
    22
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee ik heb nog geen contact gehad met de ha.
    Ik ga vrijdag mischien ook nog wel een keer testen met ochtend urine (schijnt het beste te zijn).

Hopen dat we vrijdag allebei een positieve test hebben!

Deel Deze Pagina