hoi dames, ik heb ff jullie advies nodig .. Ik wil gaan beginnen met de ovu testen maar ik weet het nog niet zeker. Sowieso weet ik nog niet helemaal hoe het werkt en hoe het allemaal in zijn werk gaat, en ik wil er ook niet te veel mee bezig zijn ... :-s Maar aangezien ik een cyclus heb van 60 dagen lijkt het mij wel handig als ik dan een beetje weer wanneer en zo allemaal toch? Wat is jullie advies en ervaring en welke gebruiken jullie en welke raden jullie mij aan als je zegt van ja doe maar? Hopelijk hoor ik snel van jullie! Liefs Swiggy
Eerlijk gezegd meid , zat ik net met hetzelfde. Ik dacht ook dat ik dat misschien kon gaan doen. Maar na gisteren kijk maar naar mijn topic verdrietig over mijn mannetje, ben ik tot de conclusie gekomen dat maar niet te doen. Omdat ik hem daarmee ook erg nerveus maak e.d en misschien lukt het dan helemaal niet en zoals je al zegt alleen maar stress als het nog niet gelukt is. Maar dat is zeer zeker voor iedereen anders liefs lana
Als ik jou was zou ik geen ovulatie testen gaan gebruiken, want dat lijkt me geen optie met zo'n lange cyclus (kost enorm veel geld denk ik en geeft onzekerheid wanneer je moet testen) Waarom ga je niet eens temperaturen zodat je ook kunt traceren wanneer je eisprong is!? Liefs Mirre
hoi swiggy, ik heb het ook gedaan, en dit eigenlijk met de reden dat ik dan gewoon altijd weet of ik een eisprong heb en wanneer ik hem dan heb. ik kan mezelf dan nooit op me kop geven dat ik "verkeerd"geklust zou kunnen hebben. en wat de stress betrefd? die stress heb je toch wel iedere maand, en misschien nog wel meer omdat je niet weet of je op de goede tijd geklust hebt. hoop dat je er wat mee kunt. liefs peggy succes
ik heb de persona gebruikt, ben zeer regelmatig dus gebruik nu niks meer. maar wel fijn dat ik weet wanneer je moet klussen
Ik zou zeggen, ga ervoor. Het kan geen kwaad lijkt me. Ik denk inderdaad wel dat het je veel geld gaat kosten. Ik heb er zelf geen ervaring mee Liefs Wendy.
ik heb een nieuwe verpakking in het plastic gekocht via mp. Ze wilde ook de persona gebruiken en was toen al zwanger. ik heb het voor 25 euro overgenomen. Ik heb 2x setje bijgekocht van 13,95 dacht ik. Goedkoop is het niet, maar kinderen ook niet he. en als je bijna een jaar bezig ben wil je wel graag weten hoe het zit, dus zodoende hebben wij het gedaan.
Ik was na mijn MK ook vrij onregelmatig en dacht laat ik eens ovu testen gaan gebruiken. 1x gebruikt en kijk mijn banner!
bij 60 dagen kan je helaas geen persona gebruiken, ik viond het zelf wel handig ovu testen maar zou ook niet perse gaan klussen op die dag als ik geen zin heb of moe ben ofzo alleen omdat het perse moet (het moet wel leuk blijven) dus eigenlijk een soort combi je kan ze gebruiken maar niet teveel je leven laten beinvloeden.
nee dat was ook absluut niet mijn bedoeling ..! daarom ook mijn vraag om advies bij jullie hier! Dikke Kus Swiggy
Ook al heb je zo'n lange cyclus, ik zou het doen. Omdat je dan precies weet wanneer je moet klussen. Ikzelf heb het ook gedaan, en het gaf mij heel veel rust dat ik wist dat ik het op de juiste dagen gedaan had. Heel toevallig was het bij ons ook met ovutesten de eerste keer raak. Ik zou er dus gewoon voor gaan, je hebt niets te verliezen. Succes!
ikzelf had die van CB (digitaal) hoef je ook niet die lijntjes te gaan aflezen enzo (lekker makkelijk) Ik had de persona maar volgens mij kan je die niet gebruiken met een te lange cyclus maar weet niet precis tot wanneer zeg maar (hoeveel dagen) ik vond die zelf mega handig dan deed ik op mijn eitjes dagen nachecken met de digitale CB's Uiteindelijk had ik vrijdag mijn eitje en heb ik de woensdag ervoor en de zondag of maandag erna geklust (dus zo nauw komt het ook niet blijkbaar) Ik denk inderdaad dat je wat rust krijgt hiermee je bent bewust van je lichaam (het is zoiezo "leuk" om je cyclus goed te leren kennen vond ik) en je kan wat gerichter klussen, succes met alles, hoop dat die de eerste ronde voor je mag werken!
Ik dacht ooit gelezen hebben dat ovu testen onzin zijn? omdat het nooit betrouwbaar is? Heb iig voor niet gekozen.. omdat het niet echt betrouwbaar is denk ik.
''Mat Care Ovulatietest Cassette 5 stuks'' Deze heb ik besteld, ik schrok me dood van de prijs van cb digitaal ovulatie testen! Deze kunnen toch ook wel toch? Hopelijk heeft iemand hier, er ervaring mee ..!
hetzelfde effect hoor alleen moet je wel goed aflezen enzo (de goede strepen enzo) Ik vond de zwangerschapstesten van Matcare ook super dus zullen de ovu testen dit ook wel zijn, succes ermee!
maar meiden hoe werkt het dan allemaal? moet ik dan elke keer op hetzelfde tijdstip testen enzo? Liefs Swiggy