Toch besloten om hier een berichtje te plaatsen.. Laatste 8 maanden van mijn mirena gebruik had ik al een nette cyclus van 28 dagen. Begin mei mijn spiraaltje eruit (mirena) dit was 1 dag na mijn menstruatie (CD 9) hierna een vmk (op CD39 een flinke bloeding) Hierna kwam er geen menstruatie op gang en kreeg ik primolut 7 dagen. 3 dagen na de stop van primolut weer een enorme bloeding. Ik liep gewoon echt leeg bij het opstaan (sorry voor de details haha) Nu zit ik inmiddels op CD 38 na mijn primolut bloeding. Vorige week een heeeeeel vaag lijntje op een zwangerschapstest (one step).. heel licht dus kon ook een valse zijn.. Verder zijn de lijntjes heeeel licht gebleven als het al niet omo wit was. De afgelopen 2 weken heb ik enorm veel last van menstruatiekrampen. Zelfs zo erg van de week dat ik gewoon misselijk werd van de pijn en niet wist hoe ik moest liggen of zitten. Maar tot op de dag van vandaag nog altijd geen menstruatie, maar wel elke dag de zeurderige kramp in onderbuik en rug.. 18 juli had ik een knal ovulatietest, dan zou je toch denken dat de menstruatie er nu wel zo onderhand moet zijn.. of een posi test.. Willen jullie meedenken wat er hier aan de hand kan zijn? Late ei, lange innesteling.. iets ?! 2 maanden geleden 3 echo's gehad waaruit bleek dat mijn cyclus geen stap verder ging, steeds bleef ik hangen aan het begin van mijn cyclus, vandaar de primolut, zal nu toch niet weer een gevalletje zijn van 'hangende cyclus"..
Ik denk dat de verloskundige jouw daar alleen meer antwoord op kan geven. Ik vind het een lastig verhaal. Heel veel succes!
inmiddels menstruatie sinds vanmorgen.. ik ben blij!! Nu kunnen we weer door.. cyclus van 39 dagen is voor mij uniek, maaaaar.. in ieder geval bedankt voor je reactie!
Het is een beetje raar om te zeggen dat ik blij ben dat je menstruatie er is... Maar toch ben ik blij voor je! Dat afwachten is niks...
nee we hebben wel 2 lichte streepjes op de testen gehad vorige week, maar daarna ook niet meer.. dus ik zat echt te wachten op mijn menstruatie.. die onzekerheid is niks..
Oh.. Vervelend! 2 rondes geleden had ik ook 3 testen die steeds lichter werden. Gelukkig wel gevolgd door m'n menstruatie. Niet leuk.. Maar nu ga je wel weer een nieuwe kans tegemoet!