Me onderwerp zegt het al Welk ovulatie test adviseren jullie? Ik heb een onregelmatig cyclus. De van de action heb ik elke keer een lichtelijk streepje. Dus..... weet niet of die wel even goed zijn, eigenlijk. Wat vinden jullie.
Een licht streepje is heel normaal, omdat je altijd LH in je urine hebt. Pas wanneer de testlijn minimaal even donker wordt als de controlelijn is de test positief. De action testen worden bij mij nooit positief. De beste testen zijn voor mij de dipsticks van Zwanger & Kids. Hiermee is de testlijn echt donkerder dan de controlelijn bij een positieve test en hoef ik niet te twijfelen.
Lichte lijntjes zijn idd bijna altijd zichtbaar schommelt hele maand namelijk Niet met ochtend urine doen ik doe meestal rond 11 / 12 uur en in de avond rond 19 s20 uur ik gebruik ze ook van de action en vind hem elke maand weer rond de tijd dat je je ei ongeveer verwacht en de testje iets donkerder worden moet je met deze testen 2 x per dag testen anders kan je hem idd missen reageren heel kort op je piek maar verder prima testen
Ik krijg geen duidelijke knaller met action. Ik zie pas achteraf door de op en afloop van de test, en door een stijging van mijn temperatuur dat dat m'n piek was. Ik ben overgestapt op 2besure extra gevoelig. Ben benieuwd hoe die het doen!
Clear blue digitaal met smiley. Eerste keer in 2 jaar gebruikt en raak! Op de andere ovu testen had ik altijd tweede streep(net iets lichter dan controle streep) dus smiley was voor mij het makkelijkst