ja heel raar, maar hebben meer hier last van na een miskraam? Volgens mn eigen berekening ben ik nu 3 dagen overtijd. Ben 25 april jl naar de gyn geweest voor controle en die zei dat mn ei op knappen stond ...kortom klusdagen Bij zei dat het daarom nog wel een paar dagen langer kon duren voor ik ongesteld werd. Ik ga zelf nu voor mn gevoel maar uit van eind volgende week/deze week, maar ik wil eigenlijk helemaal niet testen als het zover is Heb zelf zoiets van...ik wacht eerst wel en als ik 2 maand later nog niet ongi ben dat ik dan een keer een test doe...ben zo bang voor een negatieve test en of het dit keer wel goed zal gaan. We hadden het er van de week nog over dat we eigenlijk niet blij willen/ kunnen zijn als het wel raak is...zo bang om weer van die roze wolk te donderen. Wie herkent dit dubbele gevoel?
Ha Naomy, Ik herken het heel erg! Ik was meteen na de eerste mk weer zwanger, toen hadden we meteen al iets van laten we eerst maar afwachten hoe het loopt. Nu is dat gevoel nog veel sterker. Wanneer zouden we eindelijk blij zijn? Als we de eerste 12 weken door zijn gekomen? Het is wel erg jammer dat we er niet meer ongezorgd mee bezig kunnen zijn. Hee veel sterkte! liefs, Cleo
Ja dat hebben wij ook. Eerst iig maar een hartactie zien en die 12 weken voorbij zien te komen! Geloof dat ik dan pas blij zou kunnen zijn
ja ik snap erg goed wat je bedoelt het is allemaal zo dubbel je wil graag weer zwanger zijn maar als je overtijd bent ik vond het ook heel erg eng m te testen daarom heb ik t bij de huisarts laten doen gelukkig ben ik inmiddels ongi geworden na mijn mk en hebben we ons weer met goede moed in de volgende ronde gedoken nou maar hopen maar ik weet zeker dat ik nooit meer vroeg zal testen ik wacht wel een paar weken af hoe moeilijk dat misschien ook is veel liefs mieke
hier nog eentje. idereen zegt ,relax het komt allemaal goed. Vandaag een afspraak bij de gyn,mag weer proberen om zwanger te worden. Ik wil het heel graag,maar de vraag /hoop dat het goed gaat ,ik denk er elke dag aan ,wil het niet . Naomy,ik weet precies wat je bedoelt met dubbele gevoel. Wij gaan weer klussen voor de tweede ,maar gelijk testen zal ik ook niet doen ,want ze kunnen pas met 7 wkn een goede echo maken. Het wordt afwachten. Ally l
Ik wil dus ook veel later testen, het liefst eigenlijk als ik al 3 maand zwanger ben, dan ben ik in ieder geval die gevarenzone voorbij Ondertussen eet ik natuurlijk wel van alles wat ik tijdens een zwangerschap niet mag hebben...
Aan de andere kant, kun je het maar weten. Ik vond de beginperiode van de zwangerschap ook erg spannend (en nu nog hoor). Je houdt na een mk toch altijd het idee dat het mis kan gaan in je hoofd. Ik wilde het zelf toch graag weten en heb toen ik wist dat ik weer zwanger me er bij neergelegd dat het weer mis kon gaan, maar dat ik daar toch geen vat op had of dat nu wel of niet zou gebeuren. Die gedachte maakte mij heel rustig. Pim
Ik heb dat ook nu dat ik bang voor een test ben........Ik wil ook niet meer gaan testen,vind het te eng.....Vorige keer teste ik positief en 3 dagen later ging het al mis Heb wel afgesproken met een vk dat ik al een echo mag met 6 weken de volgende keer.......Desalniettemin wacht ik de volgende keer zo lang mogelijk met testen.....
Heel erg herkenbaar! eerst wilde ik ook niet testen. maar twee dagen na mijn NOD heb ik het toch maar gedaan. Alleen nu kan ik nog niet onbezorgd genieten. En ik denk dat dat nooit meer zal komen. je beseft hoe broos het allemaal nog is.. Morgen ga ik na de ha kijken wat hij zegt...