Ik snap er niets van beheer.

Discussion in 'Over deze site' started by Niekepiek, May 13, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niekepiek

Niekepiek Niet meer actief

Beheer,

Waarschijnlijk wordt dit mij niet in dank afgenomen door jullie maar ondanks mijn privébericht naar jullie toe heb ik toch besloten deze vraag ook openbaar te stellen omdat ik het gevoel heb, als actief lid, dat er met twee maten door jullie gemeten wordt.
    Gisteren heb ik een topic geopend waarin om hulp werd gevraagd om een kleine enquete in te vullen om mijn studerende broertje te helpen, deze enquete heeft alles te maken met scholen en dus kinderen.
    Vervolgens is mijn topic verwijderd en wordt er alleen als reden gegeven dat het niet is toegestaan.
    Dit lijkt mij er vreemd aangezien ik regelmatig dit soort topics voorbij heb zien komen, recentelijk zelfs nog.
    Ik gebruik de zoekfunctie en zie dat er zelfs nog een topic open is met dezelfde vraag.
    Waarom wordt mijn topic zo abrupt verwijderd, mis ik iets?

Mvg niekepiek

2. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

Jun 26, 2009
    5,330
    0
    36
    Midden v/h land
    Misschien had je het vantevoren moeten vragen ofzo? Ik zie tenminste wel eens iets voorbij komen waarin staat 'in overleg met beheer'. Geen idee verder...

3. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

Jul 22, 2008
    18,631
    31
    48
  4. Niekepiek

Ok duidelijk maar waarom wordt het dan zeer regelmatig wel toegestaan en wordt mijn topic zonder pardon verwijderd?
    Hou het dan gelijk.

5. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

Jul 22, 2008
    18,631
    31
    48
    Misschien kun je een voorbeeld geven?
    Ik denk aan de volgende redenen:
    1) Er is vooraf afgestemd met het beheer
    2) Het is óók niet toegestaan, maar op dat moment geen beheer aanwezig om het topic te verwijderen

6. Niekepiek

7. Beheer

Beheer Administrator
    Staff Member

Feb 11, 2005
    16,273
    2,975
    113
    Ook voor dit topic hebben wij geen toestemming gegeven. Dus hebben we het topic verwijderd.

Voor wat betreft jouw topic: het is precies zoals LadyXochi zegt. Soms geven wij toestemming, meestal niet. Dit om te voorkomen dat er wel erg veel vragenlijsten geplaatst worden.

Als je vermoed dat een dergelijk topic niet voldoet aan de regels kan je deze het beste aan ons doorgeven via het melden icoontje.

Met vriendelijke groet,
    Beheer Zwangerschapspagina.nl

8. Niekepiek

Dank voor het antwoord, ik vond het erg vreemd omdat ik regelmatig dat soort topics voorbij zie komen en ze nooit echt gesloten worden laatstaan verwijderd.
    Maar goed, nu weet ik dat het niet is toegestaan en dat is prima.

9. Beheer

Beheer Administrator
    Staff Member

Feb 11, 2005
    16,273
    2,975
    113
    Graag gedaan.

Met vriendelijke groet,
    Beheer Zwangerschapspagina.nl

Share This Page