daar ben ik nog even...met een vraagje..

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door nieuwjaar, 13 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nieuwjaar

nieuwjaar Actief lid

30 dec 2012
    150
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag lieve mensen allemaal.
    Daar ben ik nog even hoor...
    Ik heb gister een ovu testje gedaan en die had een 2 de streepje goed zichtbaar maar niet positief.
    Vandaag moet ik zeggen een beetje last van mn buik nou ja last een beetje gespannen...en had wat slijm...
    Vandaag gewerkt en wel flink veel water gedronken.
    Om 15:00 uur voor het laats gedronken en naar toilet geweest.
    Nu om 16:30 uur ovu test gedaan en het 2 de streepje was heel licht veel lichter dan die van gister.:(:(
    Wat denken jullie komt het door te veel drinken..en vannavond opnieuw testen?
    Of zou toch de piek geweest zijn zonder dat ik het door heb gehad?

(ik heb onregelmatige cyclus zit nu op dag 13)
    wat denken jullie???

2. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    dat kan best zijn dat het door teveel water drinken komt, mijn ervaring is trouwens maar ja dat is de mijne dat mijn ovu testen juist s'avonds nog minder duidelijk waren. S'ochtends en smiddags zijn ze bij mij het duidelijkst

3. RSL

RSL Fanatiek lid

16 okt 2008
    2.352
    42
    48
    Overijssel
    ja dat streepje zegt wss niets.. ik pies altijd streepjes.. maar je kan altijd vanavond nog een xtje testen!

4. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    ey meid,

als je het niet vertrouwd 2x pd gaan testten op vaste tijdstippen.
    als je merkt dat ze donkerder worden vaker testten zodat je je LH piek niet mist, zodra de mijne smiddags positief was testte ik door op elke willekeurige tijd die dag (positief was hij al dus maakte dat niks uit) en smorgens met 2e urine ook gelijk zo heb ik het begin van me LH piek gevonden en het einde.

dus bij twijfel hier vragen en vaker testten,

De 1 heb altijd streepjes en andere niet
    successsssssss!

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

het beste is om op dezefde tijden te testen...;)
    Even niet drinken en niet plassen een uur van te voren.

6. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ik zou sowieso 3uur niet drinken en plassen.
    1uur lijkt me te kort.
    Daarbij heeft iedere vrouw LH in het hormoon en kan het zijn dat je altijd een licht streepje test.

Succes!

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

las laatst dat iemand schreef dan je best tot 1 uur voor je gaat testen kon plassen. Want geconcentreerde urine krijg je door niet veel te drinken en niet door minder te plassen.
    Klonk best logisch vond ik :D

8. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Dit staat op de site van sensitest:

Indien je moeite hebt met het vinden van je LH piek is het raadzaam om 2 uur voordat je gaat testen niet meer te drinken en niet meer te plassen. Zo spaar je de urine op en zal de concentratie van het LH hormoon in je urine iets toenemen. Hierdoor is het hormoon gemakkelijker waar te nemen op de ovulatietest.

Deel Deze Pagina