Even m'n hart luchten, ben benieuwd of er vrouwen zijn die dit herkennen. Vorig jaar augustus ben ik gestopt met de pil. Hierna was mijn cyclus erg "gevarieerd" de langste was 42 dagen. Afgelopen februari had ik na 2 negatieve testen een positieve test, helaas kreeg ik een week na de test een miskraam Hierna werd ik na 44 dagen weer ongesteld. Sinsdien is mijn cyclus 40-32-36-33. Vandaag zit ik alweer op de 41e dag van mijn cyclus en word gek van de onzekerheid, zou ik zwanger zijn of niet? Wanneer kan ik gaan testen?
he monster Wat ontzettend naar die onzekerheid. Ik zou gewoon twee testen kopen en vandaag of als je liever met ochtend urine test direct een test doen. En een paar dagen later nog eentje. Heb zelf een paar dagen van te voren een ovulatie test gedaan die ik nog had liggen en die gaf al een vaag streepje. Mocht nog niet juichen want kon immers nog mis gaan maar na mijn ong datum een test gedaan. op sensitest zijn ze heel goedkoop en als je direct betaald heb je ze morgen met de post in huis.
Hoi Manny! Bedankt voor je reactie. Denk dat ik idd vandaag maar een test ga kopen en morgen ga testen. Vind het echt superspannend, ben zo bang weer teleurgesteld te worden. Heb verder nl helemaal geen zwangerschapssymptomen (ook geen troebele urine zoals ik vaak lees) en dat maakt me nog onzekerder....(aarrrgh, word echt moe van mezelf) Nou ja er zit niets anders op dan afwachten.
Spannend hoor! Morgen testen kan denk ik best.. Maar ze zeggen eigenlijk dat je je langste cyclus aan moet houden he. Dus voor de zekerheid misschien nog een paar dagen wachten? Succes!
Heb na mijn miskraam blijkbaar ook wat problemen met m'n cyclus. Ik was altijd vrij regelmatig, voor mijn eerste zwangerschap ook. Nu flip ik van 21 dagen naar nu al 31 dagen en nog geen teken van mijn . Ik heb al wel gestest, zonder positief resultaat. Goed, denk ik dan, ze zullen er dan wel aankomen... maar tot op heden geen "succes". Heb ook geen zwangerschapssymptomen, dus weet ik ook dat het niets zal worden. Maar dat deze cyclus dan tot z'n einde komt, ik word er gek van! Ben wel benieuwd hoe het bij jou afloopt, hoop positief!
Ik heb ook een onregelmatige cyclus mn laatste was 37 dagen.... Erg moeilijk te berekenen wanneer je dan je ei hebt.... En duurt zo lang voor je duidelijkheid hebt!
Nou ook ik zit in de zenuwen... Ben pas 2 maanden met de pil gestopt. Vorige cyclus duurde 35 dagen en nu duurt mijn cyclus al 42 dagen. Heb afgelopen woensdag negatief getest....durf nu niet meer te testen ivm teleurstelling en ik heb volgens mij ook geen zwangerschapssymtomen. Hoewel ik wel erg moe ben (maardat ben ik altijd in de herfst) en ik heb ontzettend veel pukkels (vetbultjes) in mijn gezicht en op mijn rug en dat heb ik echt nooit. Ik kan pas volgende week vrijdag naar de huisarts, dus ik voel me ook een beeeeeetje onrustig Succes allemaal!
Hoi meiden, afgelopen donderdag getest; negatief.... temp was nog steeds hoog (36,9) maar verder behalve zere borsten geen verschijnselen. Gisteren ging mn temp ineens naar 36,7 dus had al het idee dat mn menstruatie eraan zat te komen. Zojuist naar het toilet geweest en ja hoor...ongesteld. Echt balen maar heb nu wel duidelijkheid. Lila07 en Malleboe, is er bij jullie al duidelijkheid?
Neen, nog niet! Ik doe niet aan temperaturen of ovutesten, dus dat kan me ook niet echt verder helpen... Balen voor jou, dat snap ik zeker! Maar ook zoals je zegt: er is nu duidelijkheid. Dat zou ik ook graag hebben, want dit heb ik echt nog nooit gehad, zolang overtijd zonder dat ik zwanger was. Ik heb ook echt constant het gevoel van ongesteld te zijn of te worden, dus denk ik 'Eindelijk...' Maar tot hiertoe blijft het bij dat gevoel.
Waarschijnlijk ben je nog aan t ontpillen... Ik had een tijdje terug 2x een cyclus van 42 dagen en mn laatste was 37 dagen en ben bijna half jar gestopt met de pil... Kan dus wel even duren! Maar ben benieuwd of het ontpillen is?...
Ik heb vanmorgen licht positief getest, maar omdat het zo'n licht resultaat gaf, geloof ik er nog niet in. Ok, ze zeggen wel dat je bij een licht resultaat ook zwanger bent, maar dan zit het weer niet goed, denk ik. Ik testte namelijk bij mijn 2 vorige zwangerschappen (mijn dochtertje en een mk) op de NOD-dag positief en nu pas 1 week later... Verwacht dus alsnog mijn
waarom zou het niet goed zitten, kan ook zijn dat je hcg waarden nog te laag zijn, toch? en iedere zwangerschap is weer anders zegt men.... Als ik jou was zou ik gewoon over een aantal dagen weer testen. ik duim in ieder geval voor je! Laat je het weten?