Help, ik snap er niks meer van!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door juffieknuffie, 1 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juffieknuffie

9 aug 2009
    25
    0
    1
    NULL
    NULL
    hoi hoi,

heb even jullie reactie nodig, want ik snap er helemaal niks meer van:

wij zijn al 2 jaar bezig voor een kindje (wij lopen in het ziekenhuis,maar omdat wij 55% kans hebben op een spontane zwangerschap zijn wij voor 6 maanden naar huis gestuurd).

3 oktober werd ik ongesteld.
    13 oktober had ik een positieve ovutest (digitaal van CB)
    29 oktober was mijn NOD, mijn cyclus is nl altijd 26 dagen.

maandag 25 t/m donderdag 28 had ik oud/ donkerbruin bloed. (zoals vaker voordat ik ongesteld moet worden)
    ondertussen werd ik woensdag ziek: de griep/ keelontsteking.

inmiddels is het oude bloedverlies gestopt, zijn de zere borsten die ik altijd heb als ik ongesteld moet worden over en heb alleen nog hele erg lage rugpijn.

vannacht echt krampen gehad in mijn rug... waarvan ik dacht, aah zie je wel, daar is mijn menstruatie...

maar nee, toen ik vanmorgen mijn tampon wilde verschonen, was ie helemaal schoon... en vandaag ook helemaal niks...

Heb daarom een testje gedaan vanmorgen, omdat ik toch 3 dagen over tijd ben maar helaas: negatief...

ik snap er helemaal niks meer van...
    mijn menstruatie is er altijd in ieder geval binnen 27 dagen........

wat nu??? herkent iemand dit??

2. juffieknuffie

9 aug 2009
    25
    0
    1
    NULL
    NULL
  3. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Ik heb ook wel eens een rond zo'n vage ongi gehad van alleen maar bruinverlies. Helaas toen toch echt niet zwanger.

Ik heb zelfs een keer een dag bruin verlies gehad.... toen 2 dagen niets en daarna begon mn ongi pas echt (ook negatief getest)

Ik kan me herinneren van vorig jaar deze tijd dat ik ook een heel vreemde (lange en zonder duidelijke ovutesten) cyclus had. Leek wel alsof mijn lijf reageerde op het omschakelen naar de wintertijd ofzo.

Het kan dus zijn dat je cyclus een keertje een paar dagen korter was en dus de 25e je "ongi" is begonnen.
    Maar als je negatief test dan kun je daar eigenlijk ook wel van uit gaan.

Deel Deze Pagina