Misschien eeen beetje gek om daar nu heel blij mee te zijn... Ik heb nare verhalen gehoord van meiden die maar niet ongesteld werden na het stoppen met de pil. Na me nu zo'n twee weken duizelig, misselijk en humeurig te hebben gevoeld, ben ik ongesteld. Daar ben ik toch wel echt blij mee! Betekent dat nu dat ik ronde 1 in ga of dat ik dat al was?
Het is volgens mij nu ook ronde 2! Fijn dat je weer ongesteld bent geworden. Ik wil je niet bang maken maar het kan altijd nog dat je cyclus gaat schommelen, ik na 28 dagen na het stoppen met de pil ongie, en zit ik al op dag 40 in de tweede ronde met negatieve zwtesten! succes met klussen deze ronde
Jeeh! Ik kan me voorstellen dat je blij bent! Ik wacht nog steeds op mn eerste ongie....En zoals suuuus zei, dit betekent niet dat je gelijk regelmatig ongesteld bent. De volgende ronde (dus nu idd ronde 2) kan veel langer duren! Succes iig en hopelijk ben je snel zwanger!
Hoi Kitty, Ik zie jou berichtje ook voorbij komen inderdaad. Nu een afspraak gemaakt zie ik. De volgende keer kan langer duren, maar ik weet nu in elk geval dat het waarschijnlijker is dat ie gewoon komt. Laat je weten hoe je afspraak gegaan is?
Ik hoop ook zo voor je dat je cyclus weer meteen regelmatig is. Hoef je ook niet aan de ovulatietesten ed. Alleen wat zwangerschapstestjes in huis halen
Hey Redhead, Gefeliciteerd met je eerste ongie. Ik was ook in het begin wel blij elke keer als ik ongesteld werd, al waren we toen ook nogniet aan het proberen. Dat is misschien ook wel anders dan natuurlijk. Ik had de eerste keer wel een mooie van 31 en daarna werd het gaos! Maar vrees niet mocht dat bij jou ook gebeuren. Drie jaar later toen we er wel voor gingen was het nogsteeds gaos en ben gewoon de 2de ronde zwanger geraakt.
Ik snap het heel goed dat je blij bent met je ongi. Ik was ook erg blij....was eerder met de pil gestopt om over te stappen op een andere; toen 3 maanden geen menstruatie gehad. Ik heb 1 eierstok ivm een cyste enkele jaren geleden, dus de stress zat er goed in de eerste cyclus. Ben blij dat mn systeempje werkt. Maar ronde 1 was na 29 dagen en ronde 2 na 28 dagen...nu in ronde 3 en heb de 12e Januari mn NOD....dus afwachten maar. Veel succes allemaal!
ik werd ook steeds 28 dagen ongi en maar 1 x 35 dagen. gister weer ongi geworden en met 28 dagen weer... wel jammer maar ja op naar de volgende ronde
Kan me voorstellen dat je blij bent. Ik ben pas gestopt met de pil (halverwege de strip) en werd toen netjes ongesteld, maar ben heel benieuwd hoe de volgende keer is. Wel moet ik zeggen dat ik niet echt lekker in m'n vel zit: veel hoofdpijn, enorm zweten 's nachts (heb ik anders nooit) en emotioneel (ook niet echt iets voor mij) Weet niet of dit allemaal toeval is of door het stoppen komt...
Haha, olé! Iemand uit Haarlem, altijd gezellig Succes met zwanger worden! Ik hoop dat het mooi regelmatig blijft en dat je gauw zwanger bent!
maandag was ik ook voor het eerst blij dat ik ongesteld werd. vond het nog wel even spannend na mijn curretage en had er op gerekend dat het nog wel even kon duren. maar gelukkig is het nu al weer bijna over
Ik ben wel ineens ook heel erg ongesteld. Net als toen ik een jaar of 14 was. Vaak m'n bed uit om maar niet door te lekken... Met de pil kwam het rustig op gang en was het na 4 dagen ook echt weer over. Ben benieuwd hoe dat nu gaat...
Dat is heel normaal inderdaad, maar wel vervelend.. Ik herken het, vreselijk heftige ongi's.. Toen ik aan de pil was stelde het eigenlijk geen r**t voor! Heb je ook veel pijn? Of valt dat mee?
Haha ik begrijp het helemaal! Ik ben ook 5 dagen geleden weer ongi geworden na mijn pilstop op 20 nov 2010. Wat een opluchting! 2 dagen wel zwaar, toen 1 dag medium, en 2 dagen licht tot niks. Ben ook begonnen met temperaturen om beetje overzicht te houden.
Dan heeft het bij jou wel even geduurd Rani! Dan snap ik heel goed dat je opgelucht bent. Ik heb wel pijn, maar ik heb dit liever dan het gevoel dat ik hiervoor had! Wel blij dat het in het weekend gevallen is, en dat ik niet op mijn werk met die heftige dagen zit!