Kan dat? Ik denk namelijk dat ik 5 dagen geleden mijn eisprong al heb gehad maar toch had ik gisteren een lichte tot redelijke ovulatietest. Over 9 dagen komt mijn vermoedelijke menstruatie. 5 dagen geleden was mijn ovulatietest het duidelijkst. Hij was niet knal maar dat is die tot nu toe nog niet geweest in tegenstelling tot vorige maand. De vorige keer vond ik m'n ei 15 dagen voor mijn menstruatie. En mocht ik mijn ei vanmiddag toch vinden? Dan is de kans op bevruchting wel heel erg klein met m'n 9 dagen of niet?
veel vrouwen hebben lh in hun lichaam dus hebben vaak of altijd een licht positieve ovu test in handen. bij mij is ie negatief of een tuurstreepje, bij mijn ei is het streepje gelijk aan de test streep en de dagen erna (de 3 die ik getest heb, toen ben ik gestopt) was het een licht streepje die elke keer weer wat lichter werd. Dus het zou heel goed kunnen wat je zegt. Daarom zeggen ze ook bij ovulatietesten dat je steepje precies als de teststreep moet zijn of donkerder voor je ei.
Nou hij was wel telkens lichter dan de controle streep. Ik heb dagen gehad dat er een super licht streepje te zien was, daarna werd hij wat donkerder, daarna weer heel licht en nu weer wat donkerder. Maar nogmaals niet net zo donker of donkerder dat de teststreep. Mijn ovu testen zijn van zwanger en kids en bij de bijgeleverde gebruiksaanwijzing was hij niet positief als hij lichter was dan de controlestreep
Ik had altijd wel strepen op de ovulatietest. Pas voor de ovulatie zag je echt een dikke, vette streep. Dan was 'ie positief
Dit is een foto van vanmiddag http://i1267.photobucket.com/albums/jj556/203_i/54697ec08a9cf0e8146fd84f4f057c3b_zpsb25445b7.jpg (let niet op m'n vieze theedoek haha) Is dit niet vreemd dat het streepje zo goed zichtbaar blijft? 8 dagen voor nod dus en waarschijnlijk een week na m'n ei..
Dit heb ik bijvoorbeeld elke cyclusdag. Dus nee, dit is gewoon normaal. Het is positief (=dikke, vette streep) of negatief (lichte streep of geen streep).
Lh schommelt in je cyclus, dus soms kun je best duidelijke streepjes krijgen buiten je piek. De teststreep moet echt even donker of donkerder zijn als ie positief is.