Sowieso als je om de 2-3 dagen sex hrbt, mis je je eisprong nooit. Dan kan je in principe helemaal stoppen met testen en alleen tempen
Proberen we wel, maar met de verschillende diensten die mijn vriend draait lukt het niet altijd. Soms is het zelf zo dat we het 1 of 2 keer per week doen.
Ik denk officieel net niet, maar ik keur hem goed hoor. Je ei komt er zeker binnen een paar dagen aan! Fijn, na dat wachten
Ja denk dat hij morgen zal knallen. Tel ik dan vanaf de piek 24/48 uur of vanaf eerste positieve ovutest. Dat is mij onduidelijk.
Ik denk dat ik gisterochtend de piek had. Hij loopt nu al weer af. Onderste van gisterochtend, gistermiddag, gisteravond en de 2 zijn van vanmorgen. Ik heb de dag voor gister niet getest. Mijn ei zal dan vandaag of morgen springen?
Ben ik weer. Sinds mijn positieve ovutest van zaterdag nog steeds geen opvallende temp verhoging, dus weet niet of mijn eisprong is geweest. Veel last van melkachtige afscheiding. Ovutestsn niet meer positief geweest. Voor de grap zwtest gedaab vanmorgen. Ik leek iets licht te zien, maar ik denk gewoon negatief en net weer 1 gedaan en zag dit. Nu denk ik dat het een valse lijn is wat denken jullie? Bovenste van vanochtend en onderste van daarnet. Hierbij ook mijn tempkaartje
Huh.. dat lijkt me ook onwaarschijnlijk. Hoe hoog is je temp anders voor en na je ei? Het blijft nog onduidelijk zo
Dit is mijn tweede maand met tempen. Mijn temp was vorige maand wel iets hoger dan deze ronde. Hier mijn kaartje van vorige maand. Ik ben echt in de war
Ja, snap ik.. misschien stijgt je temperatuur langzaam deze keer. Dan zou hij morgen nog wel door moeten klimmen. Dat lijntje op de easy@home snap ik echt niet. Zou bij zwangerschap verwachten dat je temp dan al wel hoger lag en je dus wel ongeveer al 10 dagen terug een eisprong had.
Hele rare cyclus deze. Hoogstwaarschijnlijk een valse lijn. Zeker omdat die van vanochtend negatief was.
Ik zou doortesten met de easy@home en natuurlijk doortempen. Het is wel erg verwarrend zo omdat je temp jiet matched met de testen.
Zoals ik al verwacht had. Vals positief. Vandaag nogmaals getest. Ik zie een heel licht streepje. Kan zijn dat het aan mijn ogen licht hoor. Maar ga maar vanuit dat het negatief is.
Hoe was je temperatuur vandaag? Ik zie het lijntje wel, maar deze testen geven wel eens valse lijntjes.