Hi! Ik ben nieuw hier en ga direct om jullie hulp vragen . Ik kom echt helemaal niet uit mijn temperatuur. Hij lijkt alle kanten op te schieten en ik weet niet hoe ik hem moet interpreteren. Aangezien ik nu dus al op dag 34 zit wil ik heel graag mijn temperatuur kunnen interpreteren om te zien of er een eisprong is geweest. Ik heb altijd een regelmatige cyclus van 28 dagen gehad, ook terwijl ik mijn spiraaltje had. Ik heb na het verwijderen van mijn spiraal (6 april) al een ontrekkingsbloeding (7 t/m 11 april) en een menstruatie (16 t/m 23 april) gehad (deze menstruatie kwam ook weer keurig 28 dagen na mijn vorige menstruatie), dus dit is mijn eerste volledige cyclus zonder hormonen. De plusjes bij LH-test waren “hoog” en niet “piek”, met de paarse CB ovulatietest. Ben na deze 3 dagen gestopt omdat het me zenuwachtig maakte, maar daar ergens zal dus wel een eisprong zijn geweest? Alvast bedankt!
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC8238491/#:~:text=For%20women%20interested%20in%20maximizing,than%20BBT%20for%20detecting%20ovulation. Mocht je geïnteresseerd zijn!
Ik zie nog helaas geen eisprong in je tempkaart. Dat kan komen doordat je echt nog steeds geen eisprong hebt gehad (dit is immers je 1e hormoonloze cyclus en nog van slag) of het komt door je manier van tempen dat hij niet zichtbaar is in je kaartje.
Dankjewel!! Ja hij ziet er wel anders uit door het gebruik van een wrist temperature, dus dat kan het ook zijn. Ik ga kijken wat er gaat gebeuren hier cyclus technisch!