Goedemorgen allemaal, willen jullie eens met me mee kijken? 10 dpo omowitte test. Bovenste (linker) test is van gistermiddag 11dpo 13.00u. Onderste (rechter) test van zonet. 12 dpo en ochtend urine (had om half 5 nog geplast). Hoe kan dit? Zijn er meer die dit meegemaakt hebben? Het zijn sensitesten. Ik begrijp dat het vooral in t begin nog wel iets kan verschillen ivm de concentratie van je urine. Maar die van gistermiddag was binnen aflees tijd echt best duidelijk en nu niks
Ik heb geen fijne ervaringen met deze testen. De meeste dames vinden ze geweldig, maar waar andere testen echt donker werden bleef sensitest bij mij super licht. Ook heb ik eens iemand gezien, ik weet alleen niet meer wie, die had echt een duidelijke streep en daarna weer wit.. Heb je toevallig andere testen in huis? Hopelijk is het gewoon raak!
Ervaring; ik testte met alle drie in de ochtend nauwelijks een streepje. Ik testte vele malen donkerder met twee of zelfs derde urine! Hopelijk is het raak!!
Het kan idd zijn dat je een echte middagtester bent… Ochtendurine is hier ook nooit een succes geweest, ik testte dan ook altijd negatief terwijl ik in de middag wel een streep had… Spannend!
Jeetje wat bijzonder hè. Terwijl iedereen en overal altijd adviseren om je eerste urine te gebruiken Ik sjees zo ff naar de winkel voor andere testen. En dan doe ik vanmiddag weer een test. Ben benieuwd!
Oehh spannend schattie!!!! Ik heb goede ervaringen met 2v5 van kruidvat en predictor Zou zo mooi zijn als t raak is meid! ♡
Alle 3 witter dan wit (Kruidvat zat scheef in de cassette dus proberen recht te drukken maar beschadigde daardoor). Ik snap er werkelijk niks van. Waarom was die van gistermiddag dan zo duidelijk?
Heel vreemd! Zeker op de predictor had ik nu dan wel een mooi lijntje verwacht. Bizar dat die test gisteren zo uitsloeg. @sedese heeft ook een topic op deze pijler met zo'n vreemde ervaring, maar dan met een kruidvat 2v5.
Wat ongelofelijk kut weer. Ben je bezig met ivf? Ik had de vorige ronde ook met die sensi testen in de middag een uitschieter. Uiteindelijk was ik niet zwanger.
Ja vreemd hè? Ik snap er ook niks van! Die van gister zagen we binnen de aflees tijd. Mooi roze en breed en op afstand al te zien zo duidelijk. Nee niet bezig met in ons geval dan ICSI. We waren gister ook mega in shock door de positieve test omdat we rond m’n ei 1 keer onveilig seks hebben gehad. Zeer bijzonder dat die test gister positief was gezien ons lange verleden. Wat vreemd dat jij ook 1 uitschieter erbij had zitten