Die dagen vlak voor NOD

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Julia76, 13 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Julia76

Julia76 Lid

11 dec 2011
    58
    1
    0
    NULL
    NULL
    Wat een rot dagen. Vorige maand voelde ik me zo zwanger. En overtijd. Werd pas 18 dagen na pos ov test ongesteld.
    Nu zit ik weer op 13 dagen na de ovulatie. De spanning loopt op. Ik wil niet testen want de teleurstelling is weer zo groot.

2. Mysteriousgirl

Mysteriousgirl Bekend lid

1 nov 2011
    659
    0
    0
    Ik ken het gevoel. Ik zit nu op 2 dagen voor NOD en vandaag heel licht bloed en bruinverlies bij het afvegen. Ik heb het gevoel dat mijn menstruatie weer komt. Dit had ik de afgelopen keer ook en toen werd ik een paar dagen later gewoon ongesteld :(. Ik ben altijd zo depressief rond deze tijd :(

3. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.674
    1
    0
    Héél herkenbaar! Al zit ik nu 6 a 7 dagen voor nod.

Maar 2 rondes geleden liep ik vrijdags en zaterdags puffend van de misselijkheid om vervolgens zondags ongi te worden :(
    Ik had dan wel al negatief getest, maar tóch ;)

Nu zit ik ziek thuis, dus voorlopig nog geen puf om testen te halen.

4. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    Hem heel herkenbaar. Deze x heb ik echt gewacht tot ik overtijd was, ik maakte me ook gek en voelde van alles. Nu kreeg ik wat krampjes na mijn nod en heb 3 dagen overrijd getest.

5. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Ik herken het wel, ik zit nu 3 a 4 dagen voor NOD en het euforische gevoel van net na de eisprong is al lang weer verdwenen. Elke maand hetzelfde. Direct na de eisprong heb ik goede hoop, dat verdwijnt vanaf 8 dpo ongeveer. Dan ben ik er ook wel snel klaar mee. Laat de mens dan maar beginnen.

Kop op dames, wie weet worden jullie nog verrast deze maand!

6. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.674
    1
    0
    Haha! Ja, inderdaad.... Zo halverwege tussen ei en ongi heb ik dat ook.
    Deze ronde helemaal omdat ik flink ziek ben en aan een kuurtje zit. Kuurtje kan dan wel geen kwaad maar toch.
    Maar ik heb dan dus ook dat die ongi snel mag beginnen... op naar een nieuwe ronde.

7. dolfijntje1985

dolfijntje1985 Bekend lid

28 mrt 2007
    977
    1
    18
    Heeeel herkenbaar had vandaag me nod gelukkig nog steeds niks. Die laatste dagen zijn altijd echt zo spannend.

8. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Same here...

En idd vooral als je dan als bruinverlies heb ben ik er helemaal klaar mee.

@Dolfijntje al getest

9. Mysteriousgirl

Mysteriousgirl Bekend lid

1 nov 2011
    659
    0
    0
    Idd, ik heb sinds vandaag iets meer slijmverlies met een beetje bloed. Het lijkt er dus weer op dat mijn menstruatie binnenkort gaat beginnen. Wat haat ik deze momenten :(

10. Bosuiltje

Bosuiltje Actief lid

15 jul 2010
    354
    0
    0
    Brabant
    Oh zo herkenbaar!! Ik ben net weer ongesteld geworden, maar zat er al een week op te wachten.. en ook al verwacht ik niet dat het zomaar gaat lukken (niet bepaald een goed track-record tot nu toe...) krijg ik elke dag dat het langer duurt weer een beetje meer hoop. En hoe groter de hoop, hoe harder de klap. Laat het dan inderdaad maar gewoon meteen komen.

Soms haat ik de hoop!!

Maar goed.. op naar de volgende ronde maar weer *zucht*

11. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Zo herkenbaar allemaal. Ik moet nog wachten tot zaterdag ongeveer voordat de ong doorbreekt. Vanochtend heb ik een uitstrijkje gehad bij de ha (bevolkingsonderzoek). Die man moest eerst gewoon allemaal slijm weghalen voordat hij uberhaupt iets kon zien ;)
    Dan weet ik al weer hoe laat het is. Het enige dat anders is tot nu toe, is dat ik geen pijnlijk borsten heb en dat afscheiding nog niet donker gekleurd is. Maar ik ben er wel weer klaar mee. Laat maar komen, dan kunnen we weer door!

12. dolfijntje1985

28 mrt 2007
    977
    1
    18
    @bouwjaar ik heb een cycles van 26 precies 14 dagen na me ongi heb ik me eisprong precies op de dag. En 12 dagen erna heb ik me nod. Dat zou dinsdag geweest zijn heb zondag al een test gedaan 10 dagen na me ei die was negatief eind van de middag een heel dun lijntje en dinsdag weer precies het zelfde met een andere test. Dus ga denk ik donderdag weer een testje doen. Want normaal voor me ongi ben ik kurk droog en nu dus echt niet heb heel veel afscheiding dus ben benieuwd.
    @ misteriousgirl misschien zet het niet door duim voor je.
    @bosuiltje balen meis zie dat je al lang bezig bent dan is helemaal de klap groot.

13. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    @dolfijntje nou hopelijk goed nieuws

Hopelijk komen hier alsnog wat positieve berichten.
    Sterkte allemaal!

Hier komen de pukkels alweer opzetten, meestal 2e helft LF. 1e slechte teken

14. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.674
    1
    0
    Heb je wel gemeld dat je probeerd zwanger te worden!? Er staat me namelijk iets van bij dat je tijdens een zwangerschap géén uitstrijkje mag laten maken. En als je zwanger wil worden ze dit alleen doen vlak na je ongi. Kan het mis hebben hoor...

15. dolfijntje1985

28 mrt 2007
    977
    1
    18
    Ik hoop het ook ;) misschien heb je veel chocola gegeten vandaar de pukkels hihi je moet nog 7 dagen dus het kan nog alle kanten opgaan.
    Hoop idd dat iedereen hier straks met positieve testen komt.

16. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.674
    1
    0
    Hmmm... of ik heb slechte ogen of ik zie ook 25-27 en 28 in je onderschrift staan? :D

Maaruhh... spannend! Ennuh.. fotoooo! ;)

17. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.674
    1
    0
    Oja, ik heb voor mijn ei nog een uitstrijkje laten maken. Mijn gyn wist van onze wens en vroeg vantevoren wanneer ik dacht mn ei te hebben. Morgen mag ik bellen voor de uitslag.

Ik heb trouwens heel de dag al gruwelijke honger! Ben helemaal niet zo'n broodeter maar nu heb ik ongeveer elk uur al een boterham op.
    Nog een dag of 5! Ik heb nog geen testen in huis...

18. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Ehm we kwamen bij de huisarts ivm het uitblijven van een zwangerschap dus ik neem aan dat de dokter dit heeft opgemerkt haha :D
    Lief gaat morgen zijn potje inleveren en dan is stap 1 gezet. Bij mij dus direct dat uitstrijkje gedaan en een inwendig onderzoek. Hij heeft ook gevraagd naar mijn laatste menstruatie dus ook dat heb ik doorgegeven. Verder voor de zekerheid een test gedaan vanochtend die logischerwijs negatief was. Ik heb er alle vertrouwen in dat ik niet zwanger ben hoor ;)
    Maar wel bedankt voor de tip! Ik had gelezen dat je niet zwanger mocht zijn, niet dat het net na je menstruatie moest plaatsvinden.

19. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Oja ik heb de laatste 2 dagen wel (meer) chocolade gegeten. ;)

20. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.674
    1
    0
    Oh, nou dan is het goed. Ik weet het ook niet 100% zeker hé... dat staat altijd op de uitnodiging en dat ik voor mij bijna 4 jaar geleden ;)

Deel Deze Pagina