na miskraam nog steeds heftige menstruatie

Discussie in 'Miskraam' gestart door kikker2516, 28 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kikker2516

28 jul 2008
    13
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ongeveer 5 maanden geleden heb ik een miskraam gehad na 8 weken. Vruchtje was gestopt met groeien bij 6/7 weken. Mijn cyclus is wel weer redelijk snel op gang gekomen maar mijn menstruatie blijft heftig met veel buikpijn, pijn in lies en lange duur. Overal lees ik dat je menstruatie de eerste keren nog anders is maar zo lang? En heeft dit ook invloed op het zwanger worden. Ik heb het idee dat zolang mijn lichaam nog "anders" reageert bij menstruaties ik ook niet opnieuw zwanger zal worden.

Wie heeft hier ervaring mee! ik hoor het graag!

2. Kikibo

Kikibo Actief lid

2 mei 2008
    334
    0
    0
    Noord Brabant
    Wat naar zeg, dat duurt erg lang inderdaad. Mijn vriendin heeft dit ook gehad, bij haar bleek nog weefsel achter te zijn gebleven. Heb je controle gehad na de MK? Ik zou met deze klachten toch echt even langs de HA of VK gaan.
    Veel sterkte..

3. kikker2516

28 jul 2008
    13
    0
    0
    Bedankt voor je reactie!

Ja, ik heb nacontrole gehad en tot 2 keer toe een echo.Bij de eerste zat er nog zwangerschapsweefsel en bij de tweede echo was dit weg. En volgens mij is het toch zo dat je cyclus niet meer op gang komt, mocht er nog weefsel zitten ?

Nu heb ik wel het idee dat mijn lichaam veel tijd nodig heeft om te herstellen. Na mijn bevalling was dit ook het geval, maar ja vind er het geduld maar eens voor!

zijn er nog anderen die ook lang een andere cyclus hadden?

4. Kikibo

Kikibo Actief lid

2 mei 2008
    334
    0
    0
    Noord Brabant
    Die vriendin van mij had 2 x een heel heftige menstruatie en daardoor is ze weer naar de HA gegaan en na onderzoek bleek inderdaad weefsel achter te zijn gebleven.
    Maar als je een echo gehad hebt en het was schoon, dan neem ik toch aan dat er niks achtergebleven is.

Ik weet wel van mijn zus dat ze sinds de bevalling een heftigere menstruatie heeft. En hoor wel eens dat een menstruatie heel anders kan zijn na een MK.

En geduld.. sja.. als je iets graag wilt, dan is geduld het laatste wat je kan opbrengen.

5. kikker2516

28 jul 2008
    13
    0
    0
    Bedankt voor je reacties! jij ook sterkte! ik zag dat je net een curretage hebt ondergaan!

Houd moed, maar zoals je zegt geduld is moeilijk in deze!

6. Kikibo

Kikibo Actief lid

2 mei 2008
    334
    0
    0
    Noord Brabant
    Dank je. Ik zit nu in de 'wanneer komt de menstruatie, hoe komt die (heftig?) en hoe zal mijn cyclus zijn' onzekere periode.

Heb jij nog contact gehad met de ha of vk over je heftige menstruaties?

Deel Deze Pagina