alweer bijna 6weken geleden dat ik ons kindje ben verloren!maar nog steeds niet ongesteld en de testen blijven ook negatief etrwijl we goed aan het klussen zijn en ik wel symptomen heb,maar ja het kan dus nog wel even duren.moet ik na de miskraam ook rekening houden met mijn gewone cyclus met oog op het testen of moet ik langer geduld hebben?
Ik geloof dat het zelfs tot 8 weken kan duren. Mijn gyn zei dat de meeste vrouwen binnen 6 weken wel weer een menstruatie hebben gehad. Balen meid, die onduidelijkheid. Ik hoop voor je dat je zwanger bent, je geduld wordt lekker op de proef gesteld zo!
Hi Henriet, tja wat ik hier zo gelezen heb, is dat voor iedereen verschillend, zoals mummy al zei. Sommige zijn gelijk weer zwanger zonder een ongi gehad te hebben en sommige krijgen hun ongi pas na 2 maanden of langer dus een duidelijk antwoord kan niemand je helaas geven, is allemaal heel onzeker liefs
Hoi Henriet, Na mijn eerste miskraam heb ik 9 week moeten wachten op mn 1e ongi. Mijn ha zei dat als ik na 12 week nog niet ongi was ik weer terug mocht komen. Ik hoop voor je dat het snel weer komt. Heel veel sterkte. Liefs balloo
maar ik heb haast het geduld niet om te wachten tot mijn ongi weer komt.we zijn daarom ook al druk geweest en zo slijt ik er al weer heel wat testen doorheen!geen idee wanneer ik hem positief kan verwachten!als ik uitga van een normale cyclus zou ik nu al overtijd zijn maar de test blijft negatief!
ja maar waarschijnlijk heb je nu dus geen normale cyclus Wacht anders nog een week met de volgende test.