wordt er gek van(beetje vies misschien)

Discussie in 'Miskraam' gestart door henriet, 20 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. henriet

henriet Actief lid

22 jul 2006
    230
    0
    0
    ermelo
    hallo,
    inmiddels is het al 5weken geleden dat ik een miskraam heb gehad.we zijn wel weer druk bezig maar heb nog geen positiefe test gehad.
    nu komt het,vanacht ben ik aardig beroerd geweest.het begon om 4uur en ik moets de hele tijd naar de wc.ik had zo'n buikpijn,net als weeen,en het liep er steeds uit.heb ook nog overgegeven maar dat was witte en gele slijm?????dit allemaal heeft tot vanochtend 8uur geduurd.nu heb ik werkelijk nergens meer last van.kunnen dit reacties zijn na een miskraam?of is er misschien toch een volgende zwangerschap bezig?

2. mieltje

mieltje Bekend lid

19 jan 2006
    913
    0
    0
    Hoi Henriet
    Wat loopt er steeeds uit? Ben je aan het vloeien?
    gr
    Miel

3. mummy

mummy Bekend lid

26 mei 2006
    664
    0
    0
    Hoi,
    Wat vervelend, zo'n nacht.
    Ik hoop voor je dat het een nieuwe zwangerschap is. Maar het klinkt wel vreemd, omdat het zo lang na de miskraam is. Het kan ook zijn dat je baarmoeder nog niet helemaal schoon was (heb je dat destijds laten bekijken?) en dat er nu nog even een laatste 'opruiming' was.
    Succes en ik zou even de VK bellen om te checken.
    Mummy

4. henriet

henriet Actief lid

22 jul 2006
    230
    0
    0
    ermelo
    nee dat vloeien is 4weken geleden al gestopt.ben aan de diaree en soms ook slijm????ik snap er niks van dit ken ik niet

5. henriet

henriet Actief lid

22 jul 2006
    230
    0
    0
    ermelo
    ik heb al een inwendige echo gehad en ik was helemaal schoon

6. mieltje

mieltje Bekend lid

19 jan 2006
    913
    0
    0
    Als je diaree hebt en moet overgeven heb je waarschijnlijk een gastroenteritis. Heb je iets verkeerds gegeten?
    Dit kan absoluut niet van de miskraam zijn. Ook geen symptoom van een nieuwe zwangerschap.
    Advies: veel (water) drinken en probeer wat licht verteerbaar voedsel te eten.

Je zal je dan na een dag veel beter voelen.

groet
    Miel

7. henriet

henriet Actief lid

22 jul 2006
    230
    0
    0
    ermelo
    maar het rare vind ik het heeft in totaal maar 4uur geduurd,ik voel me nu weer kiplekker!en het slijm overgeven vind ik zo eng,echt eerst wit en daarna geel?????

8. mieltje

mieltje Bekend lid

19 jan 2006
    913
    0
    0
    Dat kan ook. Het is niet raar. Gun je maag nu wat rust. En doe het zelf ook wat rustiger aan.

gr
    Miel

9. Suus72

Suus72 Lid

3 aug 2006
    35
    0
    0
    geel is gal, dat is heel zuur

10. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    he bah, wat naar. Maar het klinkt idd niet als iets van een aflopende of beginnende zwangerschap.Voedselvergiftiging o.i.d. En dat kan net zo snel gaan als t gekomen is en vaak ontzettend heftig.

Beterschap

Deel Deze Pagina