Een kleine situatieschets: Sinds 9 oktober gestopt met Nuvaring, sindsdien altijd "veilig" met condoom. Want zwanger worden is nog net geen optie, ik studeer nog. (ook al wil ik het stiekem wel heel graag,de situatie is nog niet ok) -Sinds gisteren voel ik me erg misselijk; knagend gevoel, steeds boertjes laten - ik heb sinds mijn laatste ongi's (13 okt tot 17 okt)) geen meer gehad behalve zo rond 7 nov 2 à 3 dagen een licht bloedverlies maar eerder lichtroze en meer witverliesachtig. (ik snap die cyclus niet?!) -ook gisterenochtend : zéér pijnlijke tepels,donkerder dan normaal en ook veel harder, dit is nu al 3 dagen zo. -kokhalzen door tandpasta -geen zin in iets van voeding, raar ,normaal is er altijd wel iets waarvan je zegt, "daar heb ik nu eens zin in!" -echt veel witverlies dat heel erg doorzichtig is - een constante druk op mijn onderbuik, beetje pijn richting baarmoeder als ik plas of me ergens neerzet. - kan al 2 nachten zeer moeilijk inslapen, terwijl ik anders meteen vertrokken ben. - gloeien alsof het koorts is en dan opeens is het weg - sochtend en savonds diarree -afwezig gestaar tijdens de les - rug doet pijn (maar ik heb een moeilijke rug) - buik voelt als een opgeblazen ballon ... héél erg raar allemaal Wat ik me nu afvraag; ik lees vanalles op internet van pilstopsymptomen tot vroege zwangerschapsverschijnselen... wat denken jullie? Ervaren moeders en zwangere meiden... Ergens weet ik wel wat me te doen staat (testen) maar iets houdt me tegen, ik weet niet waarom. Testen lijkt zo definitief en zo.. sja als je't niet verwacht is dat een rare gedachte. Ik zou heel blij zijn met jullie eerlijke mening. Veel liefs ale:
Als ik je klachten zo lees is het eerste wat in mij opkomt.........zwanger. En helaas is het de test die het kan bewijzen...
ik ben bang dat ik die mening deel...het klinkt echt als zwanger...ik zou toch maar even testen...dan heb je zekerheid!