nog een week voor mijn mens. zag ık gısteren lichtrose (bloed?) op de wc papier eenmalıg maar toch en ık had zo me best gedaan met klussen wat zou dit kunnen betekenen?
Hoi... Misschien is het wel de innesteling geweest. Vorige week had ik last van mijn liezen, krampen en pijnlijke borsten. Na anderhalve dag was dat over misschien was dat voor mij wel mijn innesteling. Gr. Astrid
HOI ASTRID. IK HEB INDERDAAD OOK KRAMPEN/ STEKEN /PIJN ACHTIG (MOEILIJK TE BESCHRIJVEN) IN MN ONDERBUIK MN RECHTS. ZOU HET DOOR DE INNESTELING KOMEN DENK JE? BIJNA GEEN EETLUST HEB GISTERAVOND BIJNA NIKS OP GEWOON GEEN TREK. ZELFS NIET IN HARIBO, ALLEEN EEN HALVE REEP CHOCOLA ERG HE IK BEN ZO BANG OM TE HOPEN. IK RAAK DAN IETS TE ENTHOUSIAST KAN NU AL AMPER WACHTEN OM NIET TE TESTEN WIE WEET WAS HET IDD. ONZE INNESTELING GEWEEST : GR. NISA
Het kan een innesteling zijn, kan ook het teken zijn van een naderende ongi. Ik had elke maand roze van te voren, ook de laatste keer, toen hield het ineens op en werd ik ineens NIET ongi! Dat was voor mij heel raar! Nog een krappe week en dan testen! Succes!
HET KAN MISS. DOOR MENS. KOMEN MAAR DIT HAD IK EERDER NOOIT. IK BEN WEL IEMAND DIE ELKE MAAND HEEL VEEL MENS.PIJN HEEFT MN PIJN BUIK. LAATSTE TIJD IN ONDERRUG. DIT HERKEN IK ALLEEN NIET HAD OOK VANMIDDAG EEN ROOS/ROOS/BRUIN (DONKERROZE SLIP DUS MOELIJK TE ZEGGEN ) OP MIJN SLIP EN WIT/ CREME KLEURIG AFSCHEIDING WAS EEN BEETJE CREME-IG BEETJE SMEUIG : OOK EEN SOORT REKKENDE GEVOEL OM ME BUIK HOE DAT ZOU KUNNEN WEET IK NIET NOG 6 DGN VOOR NOD ZOU WEL SNEL ZIJN (IETS TE) IK WIL TOCH GELOVEN DAT HET DOOR DE INNESTELING KOMT. DAT ZAL HET WRSCH OOK ZIJN TOCH? WIE DENKT ER OOK ZO OVER EN WIE NIET?
Ik denk dat je nogeven af moet wachten eerlijk gezegd. Ik heb dit vorige week ook gehad ( ondanks dat ik de pil neem). En ben nu gestopt ermee, maar geen krampen o.i.d. meer.. voel me heerlijk.. Alleen gespannen borsten, maar dta had ik bij mijn dochter ook..
op werk voeren we alle teksten in met caps macht der gewoonte denk ik. heb het n,et eens in de gaate zo beter