Ik snap er niks meer van

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door elanor, 21 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elanor

    elanor Lid

    21 nov 2005
    72
    0
    0
    Groningen
    Hallo allemaal,

    In april van dit jaar ben ik gestopt met de pil. Na een poosje ontpillen had ik een mooie regelmatige cyclus van 35 dagen. Vorige week dinsdag was mijn NOD. Nu wilde ik nog even wachten met testen omdat ik al twee keer eerder vrij snel getest had waarbij beide testen negatief waren.
    Ik was toen best teleurgelsteld en heb daarom gewacht tot donderdagavond om te testen. Ook nu weer een negatieve test :(
    Maar ik ben dus nog steeds niet ongi. Heb ik toch te vroeg getest?

    Groetjes Alja.
     
  2. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Dat kan wel eens gebeuren ja. De een maakt sneller hCG aan dan de ander en kan het zijn dat je later pas positief test.
     
  3. niek

    niek Fanatiek lid

    31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    ik had ook eindelijk een regelmatige cyclus tot de afgelopen keer: toen was ik ineens te vroeg. Ach ja, het lichaam houdt ons bezig :( Zal voor je duimen dat het positief is.
     
  4. elanor

    elanor Lid

    21 nov 2005
    72
    0
    0
    Groningen
    ja, zo is het maar net Niek. Ik wacht nog even af en anders test ik deze week nog een keertje. Bedankt trouwens voor de snelle reacties!

    Groetjes.
     
  5. diana1982

    diana1982 Actief lid

    25 okt 2005
    425
    0
    0
    nabij zwolle
    probeer anders bij de dokter voor een bloedtest. die kan zien hoeveel hcg er in je bloed zit!!!! en eventueel zwanger?
     
  6. elanor

    elanor Lid

    21 nov 2005
    72
    0
    0
    Groningen
    Ik heb vanochtend opnieuw getest, weer negatief :( Toch heb ik nog helemaal geen ongi gevoel. Ik ga deze week nog even afwachten en als er niks komt dan ga ik volgende week maar eens even naar de huisarts. Hoewel ik wel verwacht had dat mijn test weer negatief zou zijn, was ik toch best een beetje teleurgesteld. Van mij mogen de :evil: komen, dan weet ik tenminste zeker waar ik aan toe ben. Nou ja, even geduld hebben dan maar.

    Groetjes Alja.
     

Deel Deze Pagina