wanneer voor tweede kindje?

Discussion in 'Zwanger worden' started by anja84, Jul 7, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. anja84

anja84 Lid

Feb 4, 2009
    64
    0
    0
    ergens!!
    wanneer zijn jullie begonnen met een tweede kindje??? hoe oud was de eerste dan?

groetjes anja

2. wendysunny

wendysunny VIP lid

Jun 24, 2009
    5,789
    0
    0
    begonnen bij 17 mnd .... (hij is nu 17,5 mnd)

3. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

wij zijn nog niet begonnen, ons zoontje is nu 5 maand "oud"
    wij zijn van plan om eind 2009 of begin 2010 weer te beginnen
    in de hoop dat moeder natuur mee werkt en ons zoontje 1,5 a 2 jaar is wanneer zijn broertje/zusje geboren word.

4. poppie2

poppie2 Actief lid

Nov 4, 2007
    253
    0
    0
    wij zijn voor een tweede gegaan toen mijn dochtertje 6 maanden oud was. ze is nu 13 maanden.
    we willen graag weinig verschil tussen de leeftijden, maar je heb het niet voor het zeggen, we zijn nu dus inmiddels 7 maanden 'bezig'.
    hopelijk is het deze maand raak!

5. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,228
    7,276
    113
    Female
    Brabant
    Wij zijn meteen weer voor een 2e gegaan, maar ik gaf ook borstvoeding en had/heb pco, dus zo snel zou het waarschijnlijk niet gaan. Toen Eva net 1 was raakte ik zwanger, maar dat werd een miskraam. En nu is het nog een weekje afwachten...
    Het kleine leeftijdsverschil dat ik voor ogen had, wordt het dus zeker niet, maar ik weet ook uit eigen ervaring dat je het nu eenmaal niet voor het zeggen hebt...

6. angel81

angel81 Bekend lid

Apr 10, 2007
    920
    0
    0
    Hier is de planning volgend jaar zomer. Onze dochter is dan 2,5 jaar en zal 3 en nog wat maandjes zijn als alles goed gaat en we zo gelukkig mogen zijn dat ons nog een kindje gegund is....

7. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik was weer zwanger toen Milan 7 maanden was (is helaas met 3,5 maand op een miskraam uitgelopen). Nu hebben we (vooral mijn vriend) besloten toch nog maar even te wachten (ivm mijn studies).

8. sjorsje

sjorsje VIP lid

Aug 17, 2007
    11,361
    266
    83
    Noord-Brabant
    We zijn na Lianna na 3 maanden begonnen en het was eigenlijk ook meteen raak. Ze hebben een leeftijdsverschil van 1 jaar en 5 weken.

9. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

Jul 2, 2008
    3,253
    16
    38
    Brabant
    Wij willen beginnen voor een 2e als mijn zoontje 2 jaar is. Dan zou er ongeveer 3 jaar tussenzitten, als alles meezit.

10. Zena

Zena Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    2,428
    0
    36
    Als onze dochter een jaar is gaan we er weer voor.

11. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,027
    1,851
    113
    Provincie Groningen
    Valerie is nu 7 maanden
    Ik denk dat wij het weer gaan proberen als ze 1,5 is.

12. taliaa

taliaa VIP lid

Mar 2, 2007
    16,053
    2,188
    113
    Brabant
    wij hebben besloten niks aan ac te doen, na 4 maanden gestopt met bv, na 7 maanden werd in voor het eerst ongi en daarna niks meer, geen ei, geen ongi.
    We doen ons best:):) maar goed, ik hoop dat er dalijk niet te veel leeftijdsverschil tussen zit!!

13. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Wij willen in ieder geval er weer voor gaan als het mannetje zo'n 20 maanden is maar van mij mag het wel wat eerder.. Hij is nu 11 maanden

14. momentje

momentje Bekend lid

Feb 5, 2008
    587
    0
    0
    België
    Toen mijn zoon 11 maand was. Het was meteen raak...dus als alles goed verloopt zal er ongeveer 1,8 jaar tussen zitten.

15. sab85

sab85 VIP lid

May 24, 2007
    9,434
    0
    0
    wij zijn begonnen toen Daimy 3,5 maand was, en het was meteen raak ! :) ze schelen nu dus 1 jaar en 4 weken :)

16. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

wat grappig om te lezen allemaal.
    voor zover ik het voor het zeggen heb wil ik mijn lichaam in ieder geval 9 maanden laten ontzwangeren, wie weet gaan we er dan weer voor, ligt eraan of ik tegen die tijd de eerste zware tijd alweer ben vergeten, hihi :)

17. Murron

Murron Actief lid

Aug 13, 2007
    127
    0
    0
    Nou ik zou het liefst als mijn dochter een jaar is voor de 2e gaan proberen. 1e keer duurde 1,5 jaar bij ons, maar dat liep uit op een mk. De 2e keer was het na 1 mnd raak! Maar mijn man is volgend jaar "al" 37 en ik 31 en daarom willen we ook niet meer te lang wachten. Plus dat ik dolgraag weer zwanger wil zijn, heel raar, maar ik mis het toch ondanks dat ik me erg moe en beroerd voelde altijd.

18. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Jan 1, 2008
    4,557
    0
    0
    Mijn meisjes
    Hellevoetsluis
    Wij zouden ervoor gaan als Lisa een jaar was. Maar het kriebelde al zo erg dat we er met 10 maanden voor gegaan zijn.
    Er zal dalijk 19 maanden tussen zitten.

19. horselover

horselover Fanatiek lid

Aug 24, 2008
    2,518
    1
    0
    Fantastisch om te lezen zeg dat sommige mams er zo snel weer voor gaan!
    Lijkt me echt zooo leuk ! Ik wil er ook niet teveel verschil tussen hebben qua leeftijd.
    Ben zelf een nakomer van de 6 kids en weet hoe het is! Saai!

Maar het drinken van Marin is een drama! Want ze is een reflux baby.
    Dat moet eerst maar oke zijn voor we aan een 2e beginnen!
    Want wil geen stress hebben in mijn zwangerschap..Althanz o weinig mogelijk dan!

20. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

Apr 15, 2007
    2,869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    We wilden ze wel snel na elkaar, maar wisten niet dat het zo snel ging.
    Er zit nu dus 10,5 maand leeftijdsverschil tussen :D

Share This Page