wij zijn nog niet begonnen, ons zoontje is nu 5 maand "oud" wij zijn van plan om eind 2009 of begin 2010 weer te beginnen in de hoop dat moeder natuur mee werkt en ons zoontje 1,5 a 2 jaar is wanneer zijn broertje/zusje geboren word.
wij zijn voor een tweede gegaan toen mijn dochtertje 6 maanden oud was. ze is nu 13 maanden. we willen graag weinig verschil tussen de leeftijden, maar je heb het niet voor het zeggen, we zijn nu dus inmiddels 7 maanden 'bezig'. hopelijk is het deze maand raak!
Wij zijn meteen weer voor een 2e gegaan, maar ik gaf ook borstvoeding en had/heb pco, dus zo snel zou het waarschijnlijk niet gaan. Toen Eva net 1 was raakte ik zwanger, maar dat werd een miskraam. En nu is het nog een weekje afwachten... Het kleine leeftijdsverschil dat ik voor ogen had, wordt het dus zeker niet, maar ik weet ook uit eigen ervaring dat je het nu eenmaal niet voor het zeggen hebt...
Hier is de planning volgend jaar zomer. Onze dochter is dan 2,5 jaar en zal 3 en nog wat maandjes zijn als alles goed gaat en we zo gelukkig mogen zijn dat ons nog een kindje gegund is....
Ik was weer zwanger toen Milan 7 maanden was (is helaas met 3,5 maand op een miskraam uitgelopen). Nu hebben we (vooral mijn vriend) besloten toch nog maar even te wachten (ivm mijn studies).
We zijn na Lianna na 3 maanden begonnen en het was eigenlijk ook meteen raak. Ze hebben een leeftijdsverschil van 1 jaar en 5 weken.
Wij willen beginnen voor een 2e als mijn zoontje 2 jaar is. Dan zou er ongeveer 3 jaar tussenzitten, als alles meezit.
wij hebben besloten niks aan ac te doen, na 4 maanden gestopt met bv, na 7 maanden werd in voor het eerst ongi en daarna niks meer, geen ei, geen ongi. We doen ons best maar goed, ik hoop dat er dalijk niet te veel leeftijdsverschil tussen zit!!
Wij willen in ieder geval er weer voor gaan als het mannetje zo'n 20 maanden is maar van mij mag het wel wat eerder.. Hij is nu 11 maanden
Toen mijn zoon 11 maand was. Het was meteen raak...dus als alles goed verloopt zal er ongeveer 1,8 jaar tussen zitten.
wij zijn begonnen toen Daimy 3,5 maand was, en het was meteen raak ! ze schelen nu dus 1 jaar en 4 weken
wat grappig om te lezen allemaal. voor zover ik het voor het zeggen heb wil ik mijn lichaam in ieder geval 9 maanden laten ontzwangeren, wie weet gaan we er dan weer voor, ligt eraan of ik tegen die tijd de eerste zware tijd alweer ben vergeten, hihi
Nou ik zou het liefst als mijn dochter een jaar is voor de 2e gaan proberen. 1e keer duurde 1,5 jaar bij ons, maar dat liep uit op een mk. De 2e keer was het na 1 mnd raak! Maar mijn man is volgend jaar "al" 37 en ik 31 en daarom willen we ook niet meer te lang wachten. Plus dat ik dolgraag weer zwanger wil zijn, heel raar, maar ik mis het toch ondanks dat ik me erg moe en beroerd voelde altijd.
Wij zouden ervoor gaan als Lisa een jaar was. Maar het kriebelde al zo erg dat we er met 10 maanden voor gegaan zijn. Er zal dalijk 19 maanden tussen zitten.
Fantastisch om te lezen zeg dat sommige mams er zo snel weer voor gaan! Lijkt me echt zooo leuk ! Ik wil er ook niet teveel verschil tussen hebben qua leeftijd. Ben zelf een nakomer van de 6 kids en weet hoe het is! Saai! Maar het drinken van Marin is een drama! Want ze is een reflux baby. Dat moet eerst maar oke zijn voor we aan een 2e beginnen! Want wil geen stress hebben in mijn zwangerschap..Althanz o weinig mogelijk dan!
We wilden ze wel snel na elkaar, maar wisten niet dat het zo snel ging. Er zit nu dus 10,5 maand leeftijdsverschil tussen