Ik snap er niks meer van....

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Micky83, 17 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Micky83

Micky83 Lid

22 okt 2009
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gisteren heb ik ook al een bericht geplaatst nadat ik voor de 3e keer een positieve ovu test had. Nu heb ik vandaag voor de zekerheid ook nog maar even getest en weer knal positief. Weet iemand hoe dit kan? en of dit kan? ik snap er echt helemaal niks meer van :(
    over de 1e ovu test twijfel ik overigens want toen was het teststreepje net iets lichter dan het controle streepje.

2. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    Hoi Micky,

Ik heb soms ook wel eens 3 dagen een positieve test ( controle streep en teststreep dezelfde kleur) en de 4e dag een knaltest met een donkerdere teststreep dan controlestreep, dag 5 meestal helemaal geen teststreep. Komt wel vaker voor. Gewoon klussen p de dagen dat ze positief zijn en 1 of 2 dagen erna. Om de hele eek om de dag dat kan ook.

In het begin kon ik er ook geen touw aanvastknopen maar na inmiddels ronde 6 ken ik mijn lichaam nu wel een beetje en weet ik waar ik aan toe ben, niet dat het helpt...Zoals ik al zei "zit in ronde 6 :(

Succes Liefs

3. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    dan zou dit je 3e posi test zijn.. het kan zijn dat je eitje probeert te springen maar het niet lukt.
    want zodra je eitje is geweest zakt het LH en neemt het progesteron het over die zorgt voor je temp stijging na je eisprong.

gewoon lekker doorklussen tot de test weer nagtief is dan weet je zeker dat je goed hebt gezeten!

succes!

4. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    welke testen zijn het?

5. Micky83

Micky83 Lid

22 okt 2009
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    testen van kruidvat.

Bedankt voor jullie reacties, ik zit nu ook in ronde 6. Heb een vrij onregelmatige menstruatie dus ik dacht ik ga eens investeren in ovu testen. Ben al begonnen op dag 10 en vanaf dag 15 dus positieve testen. Toen ik mijn positieve ovu test had had ik ook flinke hoofdpijn die sinds vandaag minder is geworden. dus wie weet is dat een teken dat mijn ei er aan zit te komen.

Deel Deze Pagina