hallo, Ik heb al drie dagen een positieve ovu test. Kan dit? heeft iemand hier ervaring mee? Ik test al vanaf dag 10 van de cyclus en de eerste 4 testen waren negatief. Hoop dat jullie weten wat het kan betekenen..
Ik wil precies het zelfde weten! Ik test na 2 negatieve ovu testen nu al 4 dagen positief met de kruitvat ovu testen. Vroeg me al af of dit klopte, maar ik test tussen de middag en doe vanaf 2 uur daarvoor niks meer drinken. Vandaag 1x 's avonds getest en ook weer positief, hoe kan dit? Misschien is mn eisprong wel al geweest maar zit die stof nog in de urine? Mijn temp is sinds gisteren aan het oplopen en bij jou? groetjes
ik gebruik ook de kv testen. Ik temp niet dus dat weet ik niet. Ondertussen klussen we maar om de dag voor de zekerheid .
hoi meiden, das heel normaal hoor. het betekent gewoon dat het LH gehalte aanwezig is dus dat je eisprong eraan zit te komen. dus dag 1 van je positieve test betekent dat je vruchtbaar bent. dag 2 meer vruchtbaar en dag 3 het vruchtbaarst. de testen meten je LH gehalte wat betekent dat je een eisprong krijgt of hebt. dus geen paniek is gewoon normaal. elke dag klussen zou ik zeggen dan mis je hem niet!!!!! hahahahaahah gezellig toch?
Hi dames, betekent dit dat we moeten klussen zodra we 2 donker streepjes (positief) hebben? k ben sinds Juni bezig en tot nu toe geen geluk maar ik blijf het natuurlijk proberen. ik heb al 3 keer getest en bij alle 3 krijg ik een donker streep (C) en een licht streepje (T). Dit betekent dat het negatief is, toch? Jullie allemaal succes de komende dagen