wie heeft er ideeen? we willen half mei met vliegtuig weg, maar ben dan zelf alweer 6 maanden zwanger, dus het mag niet te warm zijn. willen lekker all inclusive niks doen en mag niet teveel kosten . egypte is denk ik te warm, turkije staat ons ontzettend tegen en bij tunesie twijfelen we nogal. iemand nog andere ideeen? thanks, groetjes
Het is ook niet lekker dat als je zwanger bent en zo'n eind moet vliegen. Je kan dan helemaal niet lekker zitten met een groeiende buik. Misschien iets van griekenland, kroatie of canarische eilanden... Das niet al te ver weg, toch een lekker vakantie gevoel en niet al te warm qua temperatuur.
Pff ik zou iets canarisch doen, of Frankrijk, waar iig de gezondheidszorg goed is. Je zal maar in een zkh terecht komen...
Wij gaan in april een week naar Zweden. Dan ben ik ongeveer 6,5 maand zwanger. Ik zou zeker niet een te warm land kiezen en niet te ver. Misschien kun je naar het Noorden van Italië?
als je voor zon e.d. gaat dan zou ik denk ik voor de spaanse kust ofzo kiezen, is wel warm dan toch? Ik zou wel op het vaste land blijven en geen eiland kiezen ivm. eventuele medische zorg... denk niet dat je blij word als je met helikopter van een einland gevlogen moet worden of eits dergelijks..
Griekenland is ook goed te doen, denk ik.... Ben zelf afgelopen zomer naar Zakynthos geweest, is nog geen 3 uur vliegen! AI in hotel Galaxy.....prima bevallen! Weet alleen niet hoe de temperaturen in die periode zijn... Veel plezier!
fijn, al zoveel reacties. tja, we hebben nogal wat eisen aan onze vakantie . en de combinatie is natuurlijk niet te vinden, maar we geven de moed niet op en zoeken verder, pffff. ben al de hele middag aan het zoeken :x groetjes
Wij gaan op vakantie naar L'Estartit in Spanje, we zitten vanaf half juni 14 dagen in een luxe stacaravan op een hele mooie camping voor 670 euro. De camping heet: Castell Montgri. De plaatsjes in de buurt zijn daar erg leuk en gezellig (we zijn er al vaker geweest). Als je op Zoover kijkt, zie je ook alleen maar goeie recensies over deze camping! Ik geloof dat daar in de buurt het vliegveld van Girona ligt. Wij gaan niet vliegen, we gaan lekker met de auto! We hebben onze reis geboekt op www.vacansoleil.nl Heel veel succes en plezier met het uitzoeken van jullie vakantie!
portugal mssn? ben er zelf nog nooit geweest eerlijk gezegd, maar het lijkt me erg leuk. door de westerstroming is het daar geloof ik niet superheet rond die tijd, maar wel lekker...
Wij zijn net 1,5 week terug van Tenerife en ik zou ook de Canarische Eilanden aanraden. Het is iets meer dan 4 uur vliegen maar het is wel altijd 'lente-klimaat'. Dus niet te heet! Omdat je niet in het hoogseizoen gaat, is het ook nog wel betaalbaar. Wij gaan, nu we zwanger zijn, waarschijnlijk ook die kant weer op want een verre reis gaat er niet in zitten
Benidorm niet te warm tegen die tijd, maar 2 en half uur vliegen en ze hebben daar een super goed zkh zelfs een prive kliniek waar je zo terecht kan en ze ook nog nl spreken! en ook zitten er nederlandse huisartsen. ik heb zo'n om op vakantie te gaan ben het koude weer hier wel zat!
Wij gaan eind volgende week naar La palma...ben dan 27 weken. Mag zeker vliegen...me vk rade het me zeker aan om nog even weg te gaan....wel een fit to fly briefje gevraagd en de dag ervoor ga ik nog even op controle...voor me eigen gemoedsrust. In mei kan je ook heerlijk naar Madeira of de Azoren..lekker weer en zeker niet te heet...het zijn wel groene eilanden dus je moet geen hekel hebben aan bloemen en planten. Je heb geen inentingen nodig want het hoort bij portugal..en dus alles is in euro