Mijn borsten doen mega pijn

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Nachtzon, Feb 27, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

Nov 12, 2009
    4,847
    2
    0
    Wervik- België
    He meiden,
    sinds een vijftal dagen heb ik een enorm pijnlijk gevoel in mijn borsten, het lijkt alsof ze bont en blauw zijn...
    weet er iemand trucjes om de pijn te verlichten?
    Ik kan nauwelijks slapen omdat het gewoon veel te lastig is...:(

2. Mamaloe26

Mamaloe26 Fanatiek lid

Oct 26, 2009
    1,236
    0
    36
    CEO Family Ltd.
    Noord Holland
    Ik heb gehoord dat koelen met een koudcompres wat verlichting geeft. Misschien het proberen waard.

3. Baby4Us

Baby4Us Lid

Dec 2, 2009
    67
    0
    0
    Ik heb ook last van pijnlijk borsten, al voor mijn NOD begonnen ze pijn te doen.
    Ik slaap inmiddels met een tweede deken waar ik half tegenaan lig, dat helpt, geeft ze een beetje ondersteuning :D

4. Bajou

Bajou Fanatiek lid

Feb 10, 2009
    4,599
    1
    0
    België
    Hier ook al 10 weken lang énorm pijnlijke boobies... erg vervelend idd.
    Ik heb een soort van zwangerschapsbh gekocht voor de nacht, zonder beugels enzo, maar wel lekker stevig en rekbaar.
    Dat helpt wel een beetje, niet helemaal, maar er is toch een verschil!
    Verder weet ik het ook niet goed, koelen zou idd helpen maar daar heb ik geen zin in met dit gure weer. :)

Sterkte! ;)

5. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

Jun 9, 2008
    4,817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    hoi hoi
    ik ben (zover ik weet) niet in verwachting maar heb sinds ik van de pil afben ALTIJD zere borsten dag of 3a4 voor mn NOD! deze mnd had ik het al 9dagen voor mn NOD en werd er gek van!!
    als ik slaap met mn sportbh aan is het ietsjes minder!! nu slaap ik vaak op mn buik (je zou juist denken van niet maar zij is lastiger omdat mn borsten dan "hangen/zakken"naar de zijkant) en ik leg mn armen onder mn lichaam zodat ik iets omhoog kom en mn borsten niet geplet worden en dat slaapt heerlijk!!! en savonds op de bank lig ik altijd op mn zij tegen mn mannetje aan en heb dan geen bh aan en leg mn borst op de zijne zegmaar! ik gebruik hem als steun/tafeltje hahahaha
    en ik vind verkoeling ook prettig! alleen koudcompres heb ik ngo niet geprobeerd!! hopelijk kunnen jullie hier wat mee!

6. Truusje81

Truusje81 Actief lid

Dec 29, 2009
    243
    0
    0
    NULL
    NULL
    Met een goede sportbeha slapen?! Geen idee of het helpt. Maar misschien omdat ze dan "stevig vast" zitten, bewegen ze minder tijdens het draaien etc. Succes, want je slaap heb je nu hard nodig!

7. Bieb

Bieb Fanatiek lid

Dec 1, 2009
    1,311
    0
    0
    Hoi meiden,

even een vraagje. Ik hen 6-maart mijn NOD
    Ik heb nu echt mega zere borsten zo zeer heb ik ze nog nooit gehad. Doen ze bij jullie ook zeerder tijdens zwangerschap of maakt dat niks uit?

Share This Page