Bij wie klopte deze stelling ook? Leeftijd moeder en conceptiejaar allebei oneven of een even getal = een meisje (Bijv: moeder 30 conceptiejaar 2002/moeder 31 conceptiejaar 2001) Leeftijd moeder en conceptiejaar verschillend = een jongen (Bijv: moeder 31 conceptiejaar 2000 / moeder 30 conceptie jaar 2003) De stelling klopt bij heel veel mensen in mijn omgeving en bij mij ook alleen zou het wel betekenen dat ik maar 1 maand per jaar kans heb op een meisje volgens deze stelling Was benieuwd hoe vaak het hier wel of niet klopt bij de ZP mama's.
Bij de eerste was ik 22 tijdens conceptie in jaar 2000, dus beide even en dat was toch echt een jochie. klopt niet Bij de tweede was ik 23 tijdens conceptie in jaar 2003, dus beide oneven en dat was een meisje. klopt Bij de derde was ik 26 tijdens conceptie en in jaar 2004, dat is beide even en het is een jongen. klopt niet En nu ben ik 31 tijdens conceptie en verwekt in 2009, dus dat zou een meid betekenen. Ik weet het nog niet, dus die hou je me tegoed Ik kan dus ook geen keuze maken, aangezien het tot nu toe 2x niet klopte en 1x wel
Bij mij klopt het wel: was 27 toen ik zwanger raakte en dat was in 2009. Maar goed, dat is natuurlijk gewoon toeval. Dit is 1 van de vele bakerpraatjes, net als: - als je naar voren draagt krijg je een jongen en als je rondom draagt een meisje; - als je zwangerschapslijn boven je navel doorloopt krijg je een jongen en als ie bij je navel stopt een meisje; - als je er misselijk bent krijg je een jongen en zo niet dan een meisje (of is het andersom, haha, ik weet het niet precies)
Ik was 19 in 2001 toen Justin werd "gemaakt" En, ik was 21 in 2003 toen Colin werd "gemaakt" Ik had dus twee meiden moeten krijgen dan
bij mij klopt het wel ben 21 en zwanger geworden in 2009 en het is inderdaad een meisje! maar de stelling naar voren een jongen klopt weer niet want ik droeg ook erg naar voren... grappig he die praatjes
Bij de eerste: conceptieleeftijd 22 - conceptiejaar 2007 en werd een meisje.. klopt dus niet Nu conceptieleeftijd 24 - conceptiejaar 2009 en word zeer waarschijnlijk een jongen.. dan klopt het wel. Maar blijf erbij dat het onzin is
ik was 18 of 19 toen ik in 2008 zwanger werd en dat is een zoontje.zat net rond mijn verjaardag, op mijn verjaardag zou de innesteling plaats gevonden moeten hebben ben nu 20 en conceptie jaar is 2009 over 3 weken weten we als het goed is het geslacht.
van de oudste was ik 25 toen ik zwanger raakte, en dat was in 2007, zou dus een meisje moeten zijn, maar het is toch echt een knulletje! en nu was ik 27 in 2009, zou weer een meisje moeten zijn, maar volgens 4 echo's is het toch echt weer een manneke... bij mij komt het dus niet uit...
Eva: zwanger in 2007, 27 jaar. Zusje: zwanger in 2009, 29 jaar. Hier klopt het dus , maar wat een onzin zeg
De eerste keer was ik 27 en het was in 2007. En ik kreeg een dochter. Klopt Deze keer was ik 29 en het was 2009. En ik weet nog niet of het klopt. Maar ik ben bang dat het toeval is net als de chinese voorspelling. Volgens deze voorspelling heb ik 1 dochter en komt er een 2de bij. Ik ben benieuwd!
leeftijd 35 / conceptiejaar 2007 : beide oneven: jongen. Klopt dus NIET leeftijd 36 / conceptiejaar 2009: verschillend: meisje. Klopt dus NIET Ik ben maar even uitgegaan van leeftijd moeder bij conceptie (?)
In 2008 rond mijn verjaardag zwanger van de eerste (ik was of 28 of 29) werd een zoon. Ik denk dat ik al 29 was, dus dan zou het kloppen. Nu 30 toen ik zwanger raakte en binnenkort krijgen we een meisje erbij. Klopt in dit geval.
Het is en blijft natuurlijk altijd een leuke bakerpraatje Toen ik zwanger was van Joshuah zou volgens de meeste bakerpraatjes en de chineese kalender een meisje worden nou is toch echt een jongetje + dan zou ik volgens deze bakerpraatje maar 1 x per jaar kans op een meisje hebben nou ga ik toch echt niet van uit man bepaald nog altijd geslacht