Ik snap er niks meer van....

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door norah1985, 10 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. norah1985

norah1985 Actief lid

15 okt 2010
    160
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal, kan iemand mij helpen??

Ben net bezig om zwanger te worden, en begrijp nog niet zoveel van mij cyclus..

Ik gebruik ovulatietesten én ik voel mijn eisprong duidelijk.. Al 3 maanden aan de rechter kant!?

2 ovulaties geleden was 31 oktober en donderdag 11 november werkt ik ongesteld, dus 11 dagen later. Deze cyclus was 27 dagen.
    (maanden daarvoor rond de 30 dagen)

Deze ovulatie was 28 november, en had ik vanochtend piepklein beetje lichtbruine afscheiding. dus 12 dagen later. Dan zou mijn cyclus 28 dagen zijn, áls mijn menstruatie door zou zetten.

Vragen:

1)kan je een paar maanden achter elkaar aan dezelfde kant een eisprong hebben?
    2)zou de tijd tussen eisprong en menstruatie elke maand anders kunnen zijn?
    3)Kan je een innestelingsbloeding precies op de dag van je nod hebben? Of is die altijd eerder??
    Hoop dat iemand mij antwoord kan geven, want mijn test vandaag was negatief, maar menstruatie zet niet door, en heb het gevoel dat ik mn cyclus gewoon niet snap;)

2. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Hoi ik zal proberen je vragen te beantwoorden.

1) Ja dat kan heel goed. Bij mij is dat zeker zo en door meerdere echo's vast gesteld. Dat is overgens niks om je zorgen over te maken hoor.

2) Ja dat kan ook, er zijn maar weinig vrouwen die elke maand even veel dagen hebben. Ik schommel tussen de 27 en 32 dgn en dit is heel normaal.

3) De innestelings bloeding is een paar dgn na je eisprong, als ik het goed heb ongeveer 6dgn erna. Dus dat kan niet op NOD zijn.

Deze site kan je wellicht meer over je cyclus vertellen.
    Zwanger worden... | Wanneer eisprong, innesteling, zwangerschapstest, bevalling

3. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    Bloeding op NOD kan wel hoor, ik heb ook op m'n NOD een klein beetje bruinverlies gehad. (en niets op 6dpo...)

Veel succes!

4. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @loutjelou: Ja bruinverlies kan inderdaad wel, maar dat heeft dan niks meer met de innesteling te maken

5. norah1985

norah1985 Actief lid

15 okt 2010
    160
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel voor je reactie!

Maar jij zegt 27 tot 32 dagen maar dat is je hele cyclus neem ik aan, ik bedoel de tijd tussen je eisprong en je menstruatie.. ik dacht dat je cyclus inderdaad kon verschillen, maar dat dat verschil tussen het begin van je cyclus en je eisprong, maar niet eisprong tot menstruatie...

Nou, gisterochtend dus krampen en piepklein beetje lichtbruin, verder niets ook geen krampen meer. Pas vannochtend ook een beetje bruin, maar weer niks meer.. wat zou dat kunnen zijn áls mijn menstruatie uit blijft?

6. kiddie

kiddie Niet meer actief

Bij mij is de tijd tussen de eisprong en de menstruatie ook niet altijd gelijk. Luteale fase heet dat dacht ik. Ik heb weleens een lange gehad wat niet eens schijnt te kunnen.. Zal wel verschillend zijn per vrouw denk ik.

7. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Klopt.. je cyclus kan wel verschillen, maar dat komt dan omdat de tijd tussen ongi en ei dan langer of korter is.. de tijd (Luteale Fase) tussen ei en ongi is nagenoeg iedere maand gelijk.. (uitzonderingen daargelaten)...

8. kiddie

kiddie Niet meer actief

@Ichtus, bij mij dus niet, heb een tijdje getest en toen had ik het in de gaten hoe het zat. Of ben ik een uitzondering ;)

9. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.076
    2.220
    113
    Brabant
    mijn LF verschilt ook per keer. Tussen de 9 en de 14 dagen geloof ik...

Deel Deze Pagina