Hoi dames, Ik heb gisteren 3 dagen voor NOD positief getest. (zie album) Omdat ik een IVF behandeling heb gekregen en ik erg zenuwachtig was wilde ik iets eerder testen. Vanmorgen weer getest en eigenlijk bleef de test hetzelde. (de onderste test op de foto in mijn album) Ik ben zelf niet 100% overtuigd van een positief resultaat maar hopelijk is de test maandagochtend op NOD beter. Wat is jullie ervaring?
na 2 of 3 dagen....ik had de eerste 2 dagen ( vanaf 4 dagen voor NOD ) ook maar een heel erg licht streepje
ik had een week na de tp ook van zulke testjes...ook die van kruidvat en die werden iedere dag wat duidelijker..toen ik eenmaal een streepje had , heb ik er iedere dag een gedaan en zag je ze donkerder worden.. ik heb goede hoop!!!
ik zie duidelijk verschil in de linker en rechter test. linker is zeker van gister en rechter van vandaag. die is namelijk donkerde. ik had ook voor me nod zulke testjes en me meissie is nu ruim 1.5jaar. dus ik zeg GEFELICITEERD!!!
@ Pelske: Hahaha, ik had 'm idd al in mn album gezet! Aan de test te zien is hij idd donkerder geworden. Heb inmiddels ook al verhalen gehoord dat hij ivm terugplaatsing wat minder donker is. Omdat het innestelen dan wat langer kan duren. Maakt me niet uit, als het maar goed is!!