voel me raar

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MamaDenise, 24 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaDenise

    MamaDenise Fanatiek lid

    21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    heb het warmer dan normaal,mn buik doet zeer en hoelanger ik sta dan trekt het door naar mn liezen.
    vanmorgen lag ik in bed en ik kreeg echt stekende pijn in mn buik,leek op de zijkant van mn baarmoeder.
    voel me moe,duizelig,wat misselijk en steken in mn borsten.
    volgens de calculator zou vandaag een innesteldag kunnen zijn,had net ff gekeken.
    de klachten komen wel overeen.
    ik voel dat mn tempratuur hoger is,ik heb ook enorme honger.
    ik eet echt vreselijk veel.
    mn avond eten was echt een mega bord vol bami met sate en balletjes,alles op en dan nog trek hebben,hup als toetje maar een lekker hertog ijsje.
    al 2 dagen had ik vreselijke zin in een lekker bekje met frietjes...
    terwijl ik eigenlijk niet dol ben op vis!!!
    mn buim voelt anders aan.
    vanmiddag in de stad wist ik ff niet hoe ik moest staan in de winkel toen een vriendin met me ff ging stadten.
    het voelde zo erg als ongi pijn...
    het voelde echt of er ook wat meekwam van onder zeg maar,echt alsof je bloed of afscheiding voelt.
    ook heb ik een ballon gevoel in mn onderbuik,als ik mn buik inhou om het ff te checken voel ik het echt zitten,voel echt mn baarmoeder zitten zeg maar.
    dat doet geen pijn maar of er een ballon in zit.
    als ik zit is het weg,als ik sta komt het weer opzetten langzaam.
    ik heb steeds het gevoel dat ik moet plassen en als ik ga plassen is het weinig,en mn urine is donkerder.
    heb geen blaasontsteking,dat heb ik al zovaak gehad en ik herken er niks van.
    mn wangen gloeien echt,maar heb geen griep of koorts....

    wat gebeurd er toch allemaal in mn lijf?
    wat gebeurd er in godsnaam in mn buik..
    ik ken dit gevoel niet,het is compleet nieuw.
    heb al eens eerder een tijd gestopt met de pil toen ik vrijgezel was,toen moest ik dus ontpillen maar ik had echt deze klachten niet,voelde me zelf dood gewoon.
    had geen last van mn lichaam.

    tijdens mn eisprong wel geklust,daarna nergens last van gehad maar sinds vandaag lijkt er een hoop veranderd...
    heb ook last van mn ogen...behoorlijk vervelend haha!
    steeds een waas over mn ogen lijkt wel...

    zou er wat gebeuren in mn buik?

    had gisteren zowiezo de huisarts ff gebeld en die dacht wel dat er wat gaande zou kunnen zijn aangezien mn klachten,terwijl ik niet wist wat deze klachten konden zijn....

    wat zou dit kunnen zijn???

    XXX,Denise

    p.s. sorry voor het mega bericht hehe :oops:
     
  2. Mar

    Mar Actief lid

    4 okt 2005
    132
    0
    0
    Rotterdam
    Even afwachten en dan maar een testje doen....spannend!!
    Ik heb ook iedere maand allerlei klchten, maar deze leiden steeds tot menstruatie helaas. Hoop dat jouw lichaam je niet zo voor de gek houdt!!
    Laat je het weten als je getest hebt??

    Mar
     
  3. MamaDenise

    MamaDenise Fanatiek lid

    21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    ik voel me echt heel anders als ik ongi moet worden.
    mn buikpijntjes lijken er wel op maar die andere klachten zoals steken in mn borsten,gloeiende wangen,duizelig,moe,misselijk ballon gevoel in mn buik enz... heb ik echt nog nooit gevoeld.
    ik herkende het ook niet en ben gaan zoeken op internet en gebeld met mn huisarts en toen begonnen er wat belletjes te rinkelen :eek: hihi

    mn vriend is helemaal zenuwachtig nu en hij denkt dat er wel wat aan het gebeuren is.
    net zei ie wat en dr was niks mis mee en ik werd gewoon pissig :oops:
    dat is niet de Denise die ze moet zijn :oops:
    ik schrok er zelf ook van hehe!!!
    niet meer doen dus haha!

    volgens mn huisarts zou ik kunnen proberen om een testje te doen,omdat bij de een snel het hormoon in de urine zit en bij de ander duurt het even.
    volgens mij hebben sommige vrouwen al bij innesteling het hormoon wat in hun bloed,ook zei hij ook een licht streepje duidt op zwangerschap...

    ik zal het maar eens gaan proberen als ik weer moet plassen...
    issie negatief dan moeten we nog ff wachten..

    kmoet je zeggen....dit is ongeloooooooflijk spannend!
     
  4. toetie83

    toetie83 Fanatiek lid

    20 jan 2006
    1.392
    1
    38
    genieten van het leven.
    ��&#55
    nu ik de jouwne gelezen hebt denk ik de hele tijd he heb ik ooookkk!!! :oops:
    Ook dat ik wazig zie ik heb lenzen in en heb nu meer last van mijn ogen dan eerst.
    Behoorlijke pijn in mijn onderrug en elke uur massage van mijn vriend kan ik niet verwachten.

    maar ja ik durf ook niet eens een ubropufen 400 te nemen.
    Precies wat jij zei heb ik ook het gevoel alsof je baarmoeder ontploft.
    Wat raar he wat een vrouw wel niet allemaal kan voelen.

    Maar ja we wachten af moet over 3 dagen ongi worden :cry: en tegelijk :) want als ik het niet word dan moet ik telkens in spanning zitten.

    Want ik heb ong een ander halve maand geleden een test gedaan (negatief) maar wel gemeenschap gehad dagen erna :p

    PS: Ik had het ook in de stad ik kreeg gewoon zin om ergens op de grond te gaan zitten. en telkens stiekem bukken voor onderrugpijn.

    Sorry mensen maar deze is ook weer lang geworden.

    Ik hoor van jullie groetjes moi :rolleyes:
     
  5. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Nou 9 dagen van te voren testen is erg vroeg. niet dat je dan geen hormoon hebt, maar de testen zijn er gewoon niet op gemaakt... 4 dagen is het max van de meeste testen..
     
  6. MamaDenise

    MamaDenise Fanatiek lid

    21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    en toch.....
    ik krijg nu een heel licht wazig streepje onderin.........
    hij geeft heel er wel wat aan..
    nog wel te vroeg om duidelijk wat aan t egeven maar als ik goed kijk zie ik wel wat...
    mn vriend zag het ook...
    begin nu echt beetje te bibberen hehe
     
  7. MamaDenise

    MamaDenise Fanatiek lid

    21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    het is trouwens een dun heel wazig streepje onderin van het plusje.
    waarschijnlijk nog te weinig HCG maar met goed kijken geeft ie wat aan lijkt wel

    wat is dat?
     
  8. gabje20

    gabje20 Bekend lid

    20 jan 2006
    597
    0
    0
    een streep is een streep hoe licht ook.... doe over een paar dagen nog een test ik heb ook een week voor menstruatie getest en was positief!!

    Ik duim voor je !!

    Groetjes gabje
     
  9. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    tja... 9 dagen lijkt me echt veel te vroeg... maar wie ben ik :(
    als je echt heel goed moet kijken is het vaak het streep je wat er al staat...
    je moet wel mega veel hcg aanmaken om nu al een streepje te krijgen... er staat niet voor niks op de tests dat je moet wachten tot je de eerste dag van het uitblijven van je menstruatie.
    Zeker met avond urine lijkt het me echt heel sterk.
     
  10. Annelies

    Annelies Niet meer actief

    ik heb ook een paar dagen na mijn eisprong getest en ook heel licht positief. vandaag weer, (nog 8 dgn tot NOD)en weer een heel licht streepje.
    maar ik had de testen van ROMED en het schijnt dat die nog wel eens valse uitslagen geven. ik wil je niet ontmoedigen hoor, maar ik hoop echt dat het raak is, en voor mezelf natuurlijk ook!
     
  11. gabje20

    gabje20 Bekend lid

    20 jan 2006
    597
    0
    0
    Ik heb clear blue gedaan 2 keer en 2 keer eigenmerk van de apotheek...

    Ik blijf voor iedereen duimen op een positieve test !!
     
  12. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ik heb ook een paar keer zo;n test gehad (1 van romed en nog 1tje maar ik weet niet meer welk merk) de kruidvat testen geven het helaas ook soms aan...

    Als het clearblue is (dacht ik door het kruisje) die kunnen echt pas vrij laat in je cyclus posi testen...

    Ik wil je niks uit je hoofd praten... wil alleen niet dat die 9 dagen echt heeeel lang voor je gaan duren (wat ze toch al duren hihihi)

    ik duim.. test over 9 dagen gewoon nog eens.
     
  13. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Van romed is het zelfs bekend dat een man positief kan testen (dus koop die maar niet meer).
     
  14. Annelies

    Annelies Niet meer actief

    nee, dat heb ik idd hier een paar dagen geleden neergezet. had ik ergens gelezen. ik koop ze ook echt niet weer. en die testen ban zwangerschapstest.nu dan. zijn die wel te vertrouwen??
     
  15. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Ik vind van wel. Al hebben ze bij mij alleen nog maar negatief getest, maar nooit vals positief in ieder geval.
     
  16. Annelies

    Annelies Niet meer actief

    ok, bedankt, dan ga ik die maar bestellen...
     
  17. MamaDenise

    MamaDenise Fanatiek lid

    21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    C;aear blue heb ik.
    mn vriend zag het ook!
    t zit er tocht echt,kan dr niks aan doen....
     
  18. MamaDenise

    MamaDenise Fanatiek lid

    21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    ik lees het ook op andere sites...dat het eerder is voorgekomen...
     
  19. MamaDenise

    MamaDenise Fanatiek lid

    21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    morgenvroeg of overmorgenvroeg ga ik het opnieuw doen maar net mn moeder gebeld en ze zei ook; Hoe licht en hoe wazig het ook te zien is.
    er hoort niks te staan als je echt niet zwanger bent.

    onderin zie ik het streepje van het plusje,bovenin zie je niks,dus tis echt nog maar heel weinig HCG blijkbaar maar wel wat.
    er zit dus HCG in mn urine,in een weinige vorm...
    daar ga ik nu maar even vanuit...
     
  20. Patrice

    Patrice Lid

    28 dec 2005
    56
    0
    0
    Het zou echt super zijn als het zo is !!!!!!! Maar wat Natas ook zegt: 9 dagen duren lang hoor. Ik zou eerst die 9 dagen nog afwachten en dan nog een test doen.

    Ik heb gister ook met een test in m'n handen gestaan, maar toch weer terug gelegd :) Ik wil 2 dikke strepen of 1 dikke streep, maar ik wil geen dagen in onzekerheid zitten. Maar dit is natuurlijk mijn gevoel.

    Succes verder en ik hoop voor je dat het echt raak is :)
     

Deel Deze Pagina