Hallo meiden, Deze ronde voor het eerst aan het tempen geslagen.. Ik temp elke ochten tussen half zes en zes uur... Mijn temp is gemiddeld altijd 36.4.. Dit heb ik ook tot aan vorige week gehad.. Nou had ik zaterdagavond flinke buikpijn aan mijn rechterkant, dus ik dacht, he mijn eisprong... Zondagochtend temp: 36.9, ik dacht ja, dit was hem dus.. Maar toen ik maandagochtend weer tempte, stond ie op, 36.2.. Dus helaas geen eisprong.. Maandagavond weer ovulatiepijn, en ja hoor mijn temp was dinsdagochtend, 36.8, Dus weer de hoop dat dit dan mijn eisprong was geweest, alleen vanochtend was ie weer... 36.1... Ik snap er niks meer van, mijn eisprong is dus nog niet geweest.. neem ik aan...? En hij schommelt de laatste paar dagen zo, is dat bij jullie ook wel eens zo?
Hoi Airian, fijn he zo'n schommelende temp. Ik heb ook vrij wisselende temp gehad de vorige 2 cyclussen. Zie tempkaartjes. Maar ik denk idd dat je ei dan nog niet is geweest, aangezien hij dan hoog moet blijven. Hoe lang is je cyclus en op welke dag zit je nu?? Ben je al lang gestopt met je anticonceptie? Op ff kun je tempkaartjes bij houden. Maak je hier gebruik van? IS misschien een tip. dan kunnen we ook met je meekijken.
Mijn cyclus is ongeveer 33/34 dagen en zit nu op cd 18.. Dus hoop mn ei binnenkort te vinden! Ik zit niet op ff, snap daar nog niet zo veel van! Ben sinds september gestopt met de pil.. Ik zal me ff verdiepen in de FF! Denk idd ook niet dat mn ei al geweest is..
ALs je hulp nodig hebt met ff dan zeg het maar. Aan de hand van je lengte en dag van de cyclus denk ik dat je je ei over een paar dgn wel kan verwachten met een lf van 14 dgn. Indien deze korter is zal je ei wat later zijn. Mijn ei sprong namelijk de vorige 2 cyclussen pas op dag 18 en 19 terwijl ik een cyclus had van 28 en 30 dgn
ik denk inderdaad dat ie nog niet geweest is. hij probeert te springen, maar lijkt nog niet gelukt. komt vast snel!
hey ik kan hierover meepraten. ik temp nu ook voor het eerst en hij schommelt best wel erg. ik heb al 7 dagen waterig cervixslijm... maar temp gaat maar niet omhoog. Normaal gesproken heb ik een cyclus van 28 dagen.zit nu al op dag 20 geloof ik. ou moet ik wel zeggen dat mijn afgelopen cyclus ineens 40 dagen was. maar ik weet ook niet hoe ik hier een link moet plaatsen naar mijn ff
Ik vind het ook echt heel vervelend.. Vanochtend weer op 36.0, hij gaat dus van 36.9 naar 36.0, vind ik wel een groot verschil hoor... Maarja we wachten nog even af, en zal me verdiepen in de FF vandaag..! Als ik vragen heb, stort ik ze hier uit..