ik snap er niks meer van

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kayla35, 2 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kayla35

kayla35 Lid

24 jan 2012
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    goedenavond dames:)

ik heb dus al sinds een maand last van een trekkend gevoel in mn onderbuik,steken bij mn lies,ben ontzettend moe,duizelig,misselijk,hoofdpijn,stemmingswisselingen( van heel boos tot overdreven vrolijk)jeukende borsten,jeukende buik
    test van de kruidvat gedaan( die van 4,99) en negatief.
    maar na 1 week nog steeds dezelfde gevoelens.
    nog maar een test( nu clearblue) ik had m nog niet op de wastafel gelegd of gaf gelijk al een vette kruis aan:(
    als in positief getest dus.
    maar nog geen 3 dagen daarna ongesteld geworden( 2,5 dag)
    dus niet zwanger.
    nu is het eind januari en ik voel me nog steeds hetzelfde.
    stiekem nogmaals de kruidvat test gedaan en negatief.:(
    is er iemand die dit ook kent ?
    ik ben namelijk al een keer eerder zwanger geweest en toen ben ik dus naar het ziekenhuis geweest voor een echo en toen bleek ik een miskraam te hebben gehad.
    en die vrouw die de echo deed/nam( geen idee hoe je dat moet noemen:D) was zo onbeschoft en harteloos tegen mij, dat ik niet te snel weer een echo wil laten maken vanwege teleurstellingen.

groetjes

2. kayla35

kayla35 Lid

24 jan 2012
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    niemand hier ervaring mee??:(:(

3. chila

chila Niet meer actief

Hoi hoi,

Ik heb geen ervaring met een miskraam maar ik kan je wel wat advies geven. Je zegt dat je een positieve test hebt gehad, maar daarna ongesteld bent geworden. Dan zou dat een miskraam zijn geweest. Na een miskraam kan je cyclus en lichaam ook van slag zijn waardoor jij wellicht deze klachten hebt. Ik zou sowieso even contact opnemen met je huisarts hoe deze erover denkt. Volgens mij moet je na een miskraam toch wel even nagekeken worden? Bovendien kun je dan aangeven dat degene die je echo maakt niet zo bot hoeft te doen want dat slaat natuurlijk nergens op!

Zou toch even met je huisarts bellen!

Succes,

Groetjes Chila

4. imjustmyself

imjustmyself Niet meer actief

Tja meis als je ongesteld. Bent geworden heb je denk ik een vmk gehad.
    Als je het zeker wil weten dan zul je je eigen er toch overheen moeten zetten.
    Ik weet dat het moeilijk voor je is sterkte ermee

Deel Deze Pagina