ik snap er niks meer van

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bloempje22, 29 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloempje22

Bloempje22 Bekend lid

8 mrt 2013
    682
    0
    0
    ik snap er even helemaal niks meer van, van me temperatuur.:(

wat vinden jullie van me kaartje?

want ik heb afgelopen woensdag een positieve ovu. test gehad want had een smiley:) en had er ook nog een van sensitest gedaan en die was ook positief.

toen had ik donderdagmiddag steken in me buik, en gisteravond ook. dat is waarschijnlijk me eisprong geweest. maar had gisteren een flinke steek onderin me buik en was daarna ineens aan de diaree, moest 2x naar de wc en toen was het ineens weg:( heel vreemd nog nooit gehad. en was daarvoor ook een beetje duizelig en begon een beetje te zweten.

maar normaal ga ik om 11 uur naar bed en temperatuur ik ongeveer rondt half 7 s,morgens.

en de vorige maand ging me temp. van 36.4 naar 36.9 en had FF ook een kruis gezet op die dag.
    maar nu hebben we vakantie, en we zijn wel in NL gebleven.
    maandag kunnen we weer gaan werken. ik ben meestal in de vakantie rond 12 uur naar bed gegaan. maar nu had ik dan woensdag die positieve test, en donderdag en vrijdagavond ben ik laat naar bed gegaan, pas om half 2 gisteren en donderdag was het 2 uur. maar wel om 8 uur de wekken gezet om te tempraturen. ( die tijd heb ik de hele vakantie maar aangehouden ) maar me temp was eerst gezakt naar 36.0 en nu gestegen sinds gisteren naar 36.4

vanmorgen had ik nog 2 uurtjes doorgeslapen en had ik voor de gein om 10 uur nog een getempt en was het ineens 36.9?

komt het nou dat het zo laag was omdat ik te kort geslapen heb?

want FF tekent ook helemaal geen kruis en dat was de vorige maand wel?

we hebben wel om de dag geklust vanaf toen me ongie is afgelopen die week., en deze vruchtbare week maandag, woensdag , donderdagochtend en avond geklust. :)

Groetjes Bloempje:)

2. Bloempje22

Bloempje22 Bekend lid

8 mrt 2013
    682
    0
    0
  3. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Lastig zeg! Ik zou toch wel van je positieve ovutest uitgaan.. Dus donderdag of vrijdag je eisprong gehad. Misschien gaat je temp de komende dagen omhoog?
    Qua tijden lijkt t me prima als je dezelfde tijd hebt aangehouden.. Die stijging is wel apart in 2 uur.. Misschien veel liggen draaien?

Succes.. Hoop dat je temp gaat stijgen!

4. Bloempje22

Bloempje22 Bekend lid

8 mrt 2013
    682
    0
    0
    ja daar probeer ik maar vanuit te gaan, maar nu is me temperatuur wel met 0,1 omhoog gegaan vandaag maar FF tekent nog steeds geen kruis, en ik vindt het wellaag 36,5 na een eisprong, of niet?devorige maand ging me temp van 36.4 naar 36.9. maar heb duidelijk me eisprong gehad, ik had dinsdag ochtend veel slijm, woensdag een posi ovu test, even donderdag en vrijdag veel kampen gehad.maar metemp blijft laag:( snap het niet meer, want heb best wel een regelmatige cyclus

5. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Ik denk dat als je morgen weer een hoge temp invult dat je dan je kruis wel krijgt.

6. Bloempje22

Bloempje22 Bekend lid

8 mrt 2013
    682
    0
    0
    oké dan wacht ik het af tot morgen.maar is me temperatuur niet laag na een eisprong? de vorige maand tempte ik voor het eerst en toen was het 36.9 graden;)

Deel Deze Pagina