ik snap er niks meer van......

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Dicky, Jan 19, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dicky

Dicky Bekend lid

Jan 25, 2009
    932
    0
    0
    een stad in de Drech
    Hoi hoi!

Ik heb al eerder een toppic gehad in "zwangerschapstesten", maar nu had ik een vraagje.

Nu heb ik al twee keer afgelopen weken een blaasontsteking gehad (plus bijbehorende medicatie) en heb echt nog nooit van mijn leven zulke zware blaasontstekingen gehad...nu gelukkig wel al een heel stuk minder, maar niet dat het gewoon wel weer overging zoals gewoonlijk......

Ik slik de pil, al een poosje slik ik die gewoon door, al langer dan een jaar nu, dus niks aan de hand zou je denken.

Sinds 4 weken heb ik last van mijn borsten, het welbekende steekje en klieren zijn opgezet en een cup groter (wat ik niet erg vind, want ik heb normaal AA, nu een kleine B). Hoofdpijn, niet lekker, stemmingswisselingen......eigenlijk alles wat "normaal" is bij een zwangerschap......

Dinsdag, woensdag zelf een test gedaan........heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel vaag, maar was echt een indroger, geen roze streep. Donderdag bij de dok geweest, test negatief. Vrijdag en zaterdag nog een gedaan (allemaal kv 2v5 btw) en totaal NIETS, echt wit en ik weet dat je af en toe gewoon goed moet kijken, maar ze waren echt ECHT wit.......

Weten jullie misschien wat die wel kan zijn?? Grotere borsten vind ik niet erg....maar eng is het wel......

2. eltigra

eltigra Actief lid

Jun 22, 2012
    263
    0
    0
    Wachten tot meneertje besluit om geboren te worden
    s Hertogenbosch
    Mijn vriendin heeft ooit eens een schijnzwangerschap gehad op jonge leeftijd en toen ze niet zwanger bleek te zijn na 6! Maanden verdwenen alle klachten ineens en werd ze ongesteld.

Je symptomen kunnen psychisch zijn omdat je het heeeeeeel graag wil of je test pas laat positief. Ik heb 7 jaar geleden met n zware blaasontsteking bij de dokter gezeten die me voor n malloot aan zag omdat ik na een negatieve test toch nog volhield dat ik dacht Wagner te zijn. Resultaat is mijn zoontje van 6, luister naar je gevoel en wacht t effe af...bij mij waren de tests oom OMO-wit hoor!

3. Dicky

Dicky Bekend lid

Jan 25, 2009
    932
    0
    0
    een stad in de Drech
    ja precies......ik heb op dit moment 3 prachtige kids, met allemaal (!) hun specifieke aandachtspunten (ADHD, licht autistisch en hoogbegaafd) en heb net een nieuwe vriend sinds 10 maanden die mijn kids als de zijne beschouwt.....ons huis is al te klein en financieel is het ook niet makkelijk, dus echt die drang om kinderen te krijgen is er op het moment niet.....

4. Dicky

Dicky Bekend lid

Jan 25, 2009
    932
    0
    0
    een stad in de Drech
    O en een zeer verhoogd libido, echt meer dan normaal en het gevoel dat een ader in mijn rechterbeen word afgekneld (daar moest ik een steunkous met de laatste zwangerschap), waar ik al jaren geen last meer van heb....heeft het zin om vandaag te testen na dat gedoe van vorige week?

Share This Page