Bekijk bijlage 376965 Zien jullie dit als positief of bijna positief ? In t echt is de teststreep net iets donkerder dan de foto weergeeft, vandaar mijn twijfel.
Hij loopt sowieso op! Ze zijn inderdaad nog niet even donker, maar volgens mij hoeft dat ook niet! Dat gebeurt niet bij iedereen, bij mij ook niet, maar mijn eisprong wel gevonden (zie onderschrift). Morgen er nog een ovulatietest tegen aan. gooien en kijken of die nog donkerder wordt! Sowieso aan de klus vandaag
Bekijk bijlage 376967 De 1e is sensitest dag 9 De 2e is sensitest dag 11 De 3e is zwangerenkids dag 11 De 4e is zwangerenkids dag 12 De 5e is sensitest dag 12 Het lijkt wel of de zwangerenkids minder gevoelig is?
Helemaal met zwangnie eens. Wat ik niet gedaan heb is 2x op een dag testen! Zou ik dus nu wel doen als ik jou was. Ik heb hierdoor waarschijnlijk gisteravond mijn LH piek gemist. Zou iig lekker gaan klussen en morgen ook nog Veel plezier!
Hoeft niet hij kan oplopen maar ook eventjes weer zakken daarom kan je vanavond alsnog wel een knaller in je handen hebben! En je zit op dag 12 dus kan nog heen en weer en ook over een paar dagen pas je knaller zijn. Ik zou even door testen nog en onder tussen gewoon om de dag klussen. Is het iig altijd op het goede tijdstip. Zaad leeft immers langer
Dankjulliewel! @anoniem26: ik heb de Sensi- en zwangerenkids testen met dezelfde urine gedaan, maar de uitslag zeg maar is wel echt verschillend.. 2x p/d is een goeie, zal vanavond nog een testje doen. En mijn man verleiden Kan het ook zijn dat mijn ei pas over een dag of 4 komt of ziet dat er niet zo naar uit? Vind 't wel lastig te beoordelen, of dit nog meer gaat knallen of dat het misschien morgen of overmorgen al wel afloopt?