Temperatuur en menstruatie na HSG

Discussion in 'Zwanger worden' started by babywonder, Dec 19, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. babywonder

babywonder Actief lid

Dec 6, 2014
    418
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Precies 2 weken geleden heb ik een HSG gehad. Sindsdien kwam ik er niet uit met mijn temperatuur omdat die heen en weer schommelde van laag naar hoog en weer terug. Mn hoogste temp blijft bij mn basale temp hangen deze keer. Ik temperatuur nu een jaar en weet dus dat het vreemd is voor mijn doen om geen eisprong te ontdekken. Kan het zijn dat het ontregeld is door de HSG deze maand?

En gisteravond had ik bruine afscheiding op 9dpo en heb het nog steeds. Vaak begint een menstruatie direct bij mij, maar nu even niet blijkbaar. Mn temperatuur is weer gedaald vanochtend, dus ik ga wel uit van een opkomende menstruatie alweer helaas :(

Kan de start van mn menstruatie ook ontregeld zijn door de hsg? Vroeg het me even af door de veranderingen

2. Moess

Moess Niet meer actief

Ik heb ook afgelopen maand een hsg gehad. Mijn eisprong is waarschijnlijk ook een paar dagen later geweest hierdoor. De gynaecoloog zei dat dit best wel kon. Vorig jaar heb ik ook een hsg gehad. Toen had ik hier geen last van.
    Hoe weet je dat je 9 dpo bent als je een eisprong hebt gevonden?

3. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

Jan 16, 2011
    3,569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Mijn eerste cyclus na de HSG was ook vaag. Daarna gewoon weer net zo normaal als anders.

4. babywonder

babywonder Actief lid

Dec 6, 2014
    418
    0
    16
    NULL
    NULL
    De 9dpo is niet met zekerheid te zeggen door de vreemde cyclus, maar sinds die dag is mn temp met 0.2 gradn gestegen en was zo gebleven tot gisteren. En die dag voelde ik duideijk ovulatiepijn rechtsonder.

5. lacey0

lacey0 Actief lid

Nov 5, 2014
    376
    8
    18
    Bij mij was mn cyclus gewoon normaal na de HSG. Geen idee of het daardoor verstoord kan zijn.

6. Moess

Moess Niet meer actief

Hmm, ja als je normaal altijd weet wanneer je eisprong is voelt dat nu niet fijn, die onzekerheid. Dat heb ik nu ook, ik verwacht mijn ongi morgen of maandag. Gebaseerd op niks eigenlijk.. ja, op heftige ovulatiepijn op dag 18 ipv 15, hsg gehad op dag 12. Maarja. Ik wacht rustig af. Ik kan iig niet zwanger zijn deze maand dus dat maakt het iets minder spannend. Ook de enige maand dat ik geen kwaaltjes heb, zit duidelijk tussen de oren bij mij ;)

Share This Page